מזכ"ל הבית היהודי: "הגיע הזמן לסמן לנתניהו גבולות ברורים"

מזכ"ל הבית היהודי: "הגיע הזמן לסמן לנתניהו גבולות ברורים"

ניר אורבך בהתקפה חריפה על התנהלות נתניהו: "מקשה, משסה ותוקע חוקים. הציונות הדתית לא תהיה גלגל אחרון ברשימת המועדפים שלו. יחס יגרור יחס."

author-image
"הגיע הזמן לסמן לנתניהו גבולות ברורים"
  (צילום: באדיבות המצולם)

המתקפות בין הבית היהודי לליכוד נמשכות. אחרי שאתמול יו"ר הבית היהודי ונתניהו ניהלו קרב צעקות בישיבת הממשלה, מגיעה התקפה חריפה מצד מזכ"ל המפלגה, ניר אורבך נגד נתניהו.

בפוסט שפרסם אורבך בפייסבוק הוא הולך ישירות על הראש של נתניהו כשהוא מאשים אותו באפליה מכוונת של הציונות הדתית בהתנהלותו: "יש גבול לציניות", כותב אורבך, "מצד אחד ראש הממשלה נתניהו מאפשר למרכז הליכוד להעביר החלטה בדבר סיפוח יו״ש (בלי להיות נוכח, אגב..), מצד שני הוא מונע באופן גס ובוטה את הכנסתה של אוניברסיטת אריאל למל״ג."

אורבך הוסיף ותקף: "מצד אחד הוא מאשר בנייה, ומצד שני תכניות רבות מוקפאות בפועל ולא יוצאות לדרך. מצד אחד הוא מקדם חוקים של כל השותפות הקואליציוניות, ומצד שני תוקע חקיקה של הבית היהודי. ההתנהלות של ראש הממשלה לא ברורה ומעלה שאלות קשות."

הגיע הזמן לסמן לו גבולות ברורים

בבית היהודי זועמים על נתניהו, בשבועות האחרונים חברי 'כולנו' תקעו את חוק ההמלצות, ליברמן את חוק המרכולים, והחרדים את חוק עונש מוות למחבלים, ורק הבית היהודי הצביעה עם הקואליציה בכל פעם, אבל דווקא את סדרת החוקים של המפלגה בקואליציה החליטו לתקוע.

"פעם אחר פעם (להבדיל ממפלגות אחרות), הציונות הדתית תמכה בנתניהו לראשות הממשלה. על נאמנות עיוורת צריך להחזיר בתמיכה נרחבת.

ראש הממשלה עושה בדיוק ההפך. מקשה, משסה ותוקע חוקים. הגיע הזמן לסמן לו גבולות ברורים. הציונות הדתית לא תהיה גלגל אחרון ברשימת המועדפים שלו. יחס יגרור יחס." סיים אורבך.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
צודק נתניהו מתנכל להתיישבות
נתניהו | 08-01-2018 12:56
לנתניהו יש אופי בוגדני, מתנכל לכל מי שנאמן לו ומרצה את מי שפועל נגדו. כואב על הציבור הדתי לאומי והמתיישבים שתמכו בו למרות שבגד בהם פעם אחר פעם, לעומת זאת הוא כל הזמן מנסה לרצות את השמאל למרות שהם לא מפסיקים לתקוף אותו.
2
ביבי
אשר | 08-01-2018 14:22
הבית היהודי צריך לפרק מחד את הממשלה. ראש ממשלה שקרן וסחיט, איבד את הצפן והמצפון, נכנע לכל איום של חבר כנסת מדרגה ז . אסף סביבו בליכוד חבורה של תת רמה. שלא יאיימו שהשמאל יעלה לשלטון, כי אין להם סיכוי, אבל עם ראש ממשלה בשפל מוסרי אין להמשיך
3
צודקת , כל מילה בסלע - אין גבול לחוצפה של רוה"מ !!
לנעמה | 08-01-2018 14:28
ההבטחות לא שוות את הנייר שהן כתובות עליו, לא מתכוון בכלל לישם ולקיים ההבטחות - רוה"מ יודע רק לעשות: הפרד ומשול כל השנים. יישום הבניה ב-: מיגרון, עמונה, דרך האבות, בתי דרינוף בבית אל ועוד. היכן הבניה המובטחת למסכנים שגרים בחורים ובמקומות לא מתאימים עם ילדיהם . עכשיו נראה את העדר העיוור של השומרון רצים ומצביעים לו - לכן עשה את הכנס האחרון.
4
8 מנדטים לא יכולים לקבוע מדיניות ל 30
אז מה | 08-01-2018 17:17
לא רוצים? תפילו את הממשלה ולכו לבחירות ואז ניראה מה מה הציבור חושב על כך.
5
לא לשכוח מה המשמעות של הפלת ממשלת ימין.
לא לשכוח | 08-01-2018 17:57
מה שקדנציה אחת של השמאל בשלטון מי יודע כמה קדנציות ימין יכולות לתקן - ראה ערך אוסלו, אקטיביזם שיפוטי וכו'