בתרומת אדלסון: מיליון דולר לטובת אמבולנסים ביו"ש - סרוגים

בתרומת אדלסון: מיליון דולר לטובת אמבולנסים ביו"ש

המליארדר שלדון ומרים אדלסון תרמו חמישה אמבולנסים ממוגני ירי לארגון מד"א, אשר יוצבו ביהודה ושומרון. בטקס שהתקיים היום, נחנכו האמבולנסים שישמשו לפעילות הרפואה הדחופה

author-image
בתרומת אדלסון: מיליון דולר לטובת אמבולנסים ביו"ש

המליארדר שלדון וד"ר מרים אדלסון תרמו ארבעה אמבולנסים ממוגני ירי לארגון מד"א, אשר יוצבו ביהודה ושומרון. היום (חמישי) התקיים טקס מיוחד לחניכת האמבולנסים, שישמשו לפעילות הרפואה הדחופה בהתיישבות.

בטקס נכחו מכובדים רבים, ביניהם בני הזוג אדלסון, מנכ"ל מד"א אלי בין, קב"ט מועצת יש"ע שלמה ועקנין ונוספים. המיגון של האמבולנסים, אשר מציל את חייהם של היושבים באמבולנס, הינו במסגרת שיתוף פעולה בין מד"א למועצת יש"ע אשר חלק ממנו הוא מיגון האמבולנסים. חמשת האמבולנסים החדשים (אט"ן ממוגן ירי) יחליפו את האמבולנסים מהדור הישן, שקיימים כבר מעל ל-15 שנה.

היישובים בהן יפעלו האמבולנסים הן: מועצה מקומית קריית ארבע, מועצה מקומית קרני שומרון, מועצה מקומית אפרת ועפרה. בנוסף, אמבולנס חמישי אשר עתיד להיות חלק מהמערך באריאל נמצא כעת בתהליכי מיגון.

קב"ט מועצת יש"ע שלמה ועקנין: "מוכח שאמבולנסים ממוגני ירי הצילו נפשות רבות ובעיקר איפשרו לגורמים מקוצעיים לטפל במטופלים ללא מורא, כך שהצליחו להתרכז בטיפול הרפואי ולא לחשוש מההתרחשות מסביב. אני רוצה להודות על התרומה הנדיבה של משפחת אדלסון ונמשיך בשיתוף הפעולה עם מד"א למתן שירותי רפואה בטוחים וממוגנים".

בזכות תרומתה של משפחת אדלסון: אמבולנסים ממוגני ירי חדשים בחמש נקודות הזנק ביהודה ושומרון

לאחרונה עלו לכותרות איומיו של מנכ"ל מד"א, אלי בין על הפסקת פעילות הארגון ביו"ש בשל אי העברת תקציבים. בעקבות כך, שגרו ראשי מועצת יש"ע וח"כ בצלאל סמוטריץ' מכתב בכדי להסדיר את המשך הפעילות התקינה.

"מדובר בדיני נפשות. אני לוקח אחריות על התקציב בוועדת כספים, מבקש שתחזיר את הפעילות הסדירה של מד"א ליהודה ושומרון", כתב סמוטריץ' במכתבו. כתוצאה מהמכתב, הודיע בין על החזרת פעילות ארגון החירום הרפואי ליהודה ושמרון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הפריץ מהגולה תורם!
נחם | 04-01-2018 21:20
זה תפקיד הממשלה. מה עושים עם המיסים שאנחנו משלמים?