טורקיה: נעצרו 20 חשודים בתכנון פיגוע באיסטנבול - סרוגים

טורקיה: נעצרו 20 חשודים בתכנון פיגוע באיסטנבול

משטרת טורקיה הודיעה כי היא עצרה 20 חשודים בקשרים לארגון הטרור דאעש במסגרת ההיערכות הביטחונית לקראת ערב השנה האזרחית החדשה. במשטרה חושדים כי הפעילים תכננו להוציע לפועל פיגוע במהלך החגיגות בעיר

טורקיה: נעצרו 20 חשודים בתכנון פיגוע באיסטנבול
  המשטרה מנעה פיגוע בעיר. איסטנבול (צילום: שאטרסטוק)

נמנע פיגוע באיסטנבול: משטרת טורקיה הודיעה היום כי 20 אנשים החשודים בקשרים עם ארגון דאעש נעצרו במהלך פשיטה משטרתית שנערכה אמש באיסטנבול. במשטרה מסרו כי 15 מתוך החשודים שנעצרו היו בעלי אזרחות זרה, ושהמעצרים בוצעו בארבעה מקומות שונים ברחבי העיר.

במשטרה הסבירו שהפשיטה נערכה כחלק מההיערכות הביטחונית לקראת ערב השנה האזרחית החדשה שיצוין הלילה. בסוכנות הידיעות הטורקית "אנאדולו" דיווחו כי החשודים שנעצרו תכננו להוציע לפועל פיגוע המוני במהלך החגיגות הלילה ברחבי העיר.

הפשיטה הנוכחית מגיעה לאחר שהמשטרה הטורקית הגבירה את פעולותיה נגד פעילים בארגון דאעש. בשבוע שעבר נעצרו ברחבי המדינה 195 אנשים החשודים בהשתייכות לארגון הטרור. בעקבות המעצרים המשטרה הודיעה כי תכפיל את מספר המאבטחים והשוטרים שיפעלו ברחבי המדינה בערב השנה האזרחית החדשה.

הפעולות של המשטרה נועדו למנוע פיגועים בחג הנחשב לפופולארי בטורקיה. כזכור, בשנה שעברה מחבל נכנס לתוך מועדון לילה במהלך חגיגות השנה האזרחית החדשה ופתח באש לעבר החוגגים. 39 בני אדם נהרגו בפיגוע, ומאות אנשים נוספים נפצעו. מספר ימים לאחר הפיגוע ארגון דעאש לקח אחריות על האירוע הקשה. במשטרה עצרו את המחבל האחראי, ומשפטו החל לפני כחודש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו