בנט מגבה את נתניהו; ההצבעה באו"ם? "כלום" - סרוגים

בנט מגבה את נתניהו; ההצבעה באו"ם? "כלום"

שר החינוך נפתלי בנט אמר היום בתדריך לכ-30 שגרירים ודיפלומטים זרים, כי "העובדה שמדינות מצביעות נגד ההכרה בירושלים מצטיירת בידי מחבלים כסימן לכך שהמאבק האלים שלהם נגד ישראל מצליח"

בנט מגבה את נתניהו; ההצבעה באו"ם? "כלום"

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו דחה את חשיבות ההצבעה בעצרת הכללית של האו"ם כנגד הכרת הנשיא טראמפ בירושלים כבירת ישראל שתקיים הערב (חמישי), מצטרף גם השר נפתלי בנט ואומר:  "כלום. החלטה ריקה מתוכן".

  "התקפות דיפלומטיות נגד ישראל מעניקות רוח גבית לטרור"

"אלו המפעילים אלימות וטרור שואבים בטחון מהאמירות ודפוסי ההצבעה של מדינות העולם", אמר בנט בכינוס מיוחד של דיפלומטים ושגרירי 30 מדינות. והוסיף: "העובדה שמדינות מצביעות נגד ההכרה בירושלים מצטיירת בידי מחבלים כסימן לכך שהמאבק האלים שלהם נגד ישראל מצליח. הקריאות של ארצותיכם כנגד ההכרזה מעודדות את ארגוני הטרור. כל הכרזה כנגד ירושלים כבירת ישראל מעודדת את החמאס וארגוני הטרור ונותנת להם את ההרגשה כי פעולותיהם מוצדקות."

כאשר נשאל על המשמעויות של ההצבעה הצפויה, הדגיש השר כי ירושלים היא בירת הנצח של העם היהודי, ואף החלטה לא תשנה את המציאות הפשוטה הזו. ״מה יקרה אם האו״ם יצביע נגד ירושלים כבירת ישראל? כלום, כרגיל. עוד הצבעה ריקה של האו״ם," אמר השר.

עוד הוסיף: "ההצהרה של הנשיא טראמפ לא יצרה מציאות חדשה, היא לא שינתה את השטח. הנשיא אמר את האמת לצד הפלשתיני. לעולם לא יכול היה להיווצר שלום המבוסס על חלוקת ירושלים. זה לא יקרה. ירושלים היא בירת העם היהודי מזה 3,000 שנה ועכשיו האמת נאמרת בקול ברור."

בשיחה, בה השתתפו בין היתר נציגי ארה"ב, רוסיה, יפן, צרפת, הולנד, קנדה, אוסטרליה, צכיה ובריטניה, השר בנט גם הציג את תפישתה של ישראל בנוגע לצורך לבלום את ההתפשטות האיראנית באזור, כמו גם ההתפתחויות האחרונות בסוריה, לבנון ורצועת עזה.

השר בנט ביקש ממדינות העולם לפעול באופן אקטיבי כנגד ייצוא הטרור האיראני: "כוחות אל-קודס של משמרות המהפכה הם מומחים בהקמת ארגוני טרור המבצעים את שליחות איראן בכל העולם. לא רק בשבילנו, בשביל האינטרס שלכם – יש להכיר בארגון כארגון טרור ולפעול נגדו בכל מישור אפשרי: כלכלי, מדיני, משפטי. אם לא נעצור אותם עכשיו, הם ימשיכו לזרוע פחד ואלימות ברחבי העולם."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו