יורוקאפ: הפועל ירושלים הודחה. צפו בתקציר - סרוגים

יורוקאפ: הפועל ירושלים הודחה. צפו בתקציר

זה נגמר עם 66-79 כשרייט קולע 19 נקודות ומוסר 9 אסיסטים, יוגב אוחיון בעוד משחק רע, טימור לא שיחק וחבל, ואוסטין דיי עלה ל-7.2 שניות, שזה 11.8 שניות יותר ממה שרמי הדר עשה לגל מקל בשנה שעברה

author-image
יורוקאפ: הפועל ירושלים הודחה. צפו בתקציר
  צילום מסך יוטיוב

הפועל ירושלים – רג'יו אמיליה 79-66

מחזור אחד בלבד נשאר לסיום שלב הבתים ביורוקאפ ואפשר כבר לדבר על תרחישים ומגמות יחד עם סיקור משחקי אתמול (רביעי).

נתחיל בבית B ועם ההדחה של ירושלים.  מבחינת העובדות דבר אחד ברור – 4 קבוצות נאבקות על 3 מקומות לקראת המחזור האחרון וזה דבר נפלא שהכל פתוח. באיירן הבטיחה את המקום הראשון, ירושלים הבטיחה את המקום האחרון. ביניהן – יאללה בלגאן – כל הקבוצות עם אותו מאזן של 5-4.

רג'יו אמיליה וגלטאסראי שהיו בקרשים קמו עם ניצחונות חוץ גדולים במחזור הזה, גלא עשתה את זה שלשום בליטא, אתמול האיטלקים לא נתקלו ביריב ראוי בארנה ורבע אחרון נהדר שלהם בראשות כריס רייט הפנטסטי הספיק. רייט, ששיחק בעבר בהפועל חולון, מתמודד כל חייו עם טרשת נפוצה ולראות אותו משחק כדורסל למרות ש-90 אחוז מחברות הביטוח בעולם מסרבות לבטח אותו זו פשוט חוויה רגשית נהדרת.

זה נגמר עם 66-79 כשרייט קולע 19 נקודות ומוסר 9 אסיסטים. מרקושווילי, וויט וריינולדס הוסיפו 13 נק' כ"א, בירושלים זה היה כרגיל כמעט רק דייסון עם 27 נק'.

אבל למרות כל הדברים השליליים כן אפשר להגיד שירושלים פגעה בינגו עם רוברטס ששוב הוכיח שהוא סנטר מצוין עם דאבל דאבל של 14 נק' ו-10 ריב'.

יותר מזה, הנוכחות שלו בצבע משנה זריקות, יכולת הניתור שלו יוצרת מצבי התקפה וריבאונד מעולים לירושלים, רק צריך לנצל את זה. מי שאכזב במיוחד היה פרפרוגלו עם מספר איבודים מטופשים וגם יוגב אוחיון בעוד משחק רע. טימור לא שיחק וחבל, אוסטין דיי עלה ל-7.2 שניות, שזה 11.8 שניות יותר ממה שרמי הדר עשה לגל מקל בשנה שעברה.

תקציר:

משחקי היורוקאפ בית A

עוברים לבית A, שם למרות שדרושאפקה הבטיחה את ראשות הבית מזמן, היא הפסידה אתמול בבית לטורינו שהיתה חייבת את הניצחון. האם דיויד בלאט מתזמן משבר יורוקאפ עכשיו? לא נשלול.

קאזאן הבטיחה את המקום השני וטורינו הבטיחה עליה עם הניצחון בטורקיה אבל עדיין לא את המקום השלישי. על המקום הרביעי מלחמה בין צדביטה במאזן 5-4 לבין אנדורה במאזן 6-3. אנדורה תתפוס את המקום הרביעי אך ורק אם תנצח בשבוע הבא בבית שת דרושאפקה וצדביטה תפסיד בבית לפאריס, שסיימה אחרונה וכבר הודחה. בקיצור – סיכוי קלוש ביותר. כדי שצדביטה תתפוס את המקום השלישי היא צריכה לא רק לנצח את פאריס אלא גם שטורינו תפסיד בבית לקאזאן. אפשרי בהחלט.

בשלב מסוים אתמול במשחק בין טורינו לדרושאפקה הבטנו בחמישיה שהתרוצצה בצהוב. דיאנטה גארט אקס אשדוד, דרון וושינגטון אקס חולון, טרבור מ'בקווה אקס מכבי ת"א, למאר פיטרסון וסאשה וויאצ'יץ' עם ים נסיון בNBA. החבורה הזו נתנה יופי של משחק, גארט הוביל עם 22 נקודות ו-11 אסיסטים, פיטרסון הוסיף 20. בדאשקה 22 נק' לוויל קאמינגס.

אנדורה הכניסה את עצמה למצב בעייתי, היא היתה יכולה להיות בעמדה הרבה יותר טובה לקראת הקרב במחזור האחרון אבל היא הפסידה 92-99 לפאריס לבלואה ועכשיו היא לא תלויה בעצמה. רבע שלישי קטלני של הצרפתים סגר עניין, רודריק אודום עם 18 נק', קלמן פרפליץ' עם 17, בוריס דיאו עם 15 נק' ו-10 ריב'. אלביסי עם 18 נק' לאנדורה שככל הנראה, אם לא יקרה נס, תודח גם היא בשבוע הבא.

במשחק נוסף ניצחה קאזאן בבית את צדביטה 61-78 ובכך הבטיחה את העליה. רבע ראשון של 9-22 סימן את הדרך לאן המשחק הזה הולך ורבע אחרון של 9-21 סגר עניין. 18 ללאזמה, 16 לקולום. דז'נאן מוסא עם 13 בצד השני.

בית C

על בית C הכי קל לדבר, שם 2 קבוצות הודחו כבר ו-4 קבוצות העפילו, עכשיו בואו נדבר מיקומים לקראת המחזור האחרון. קובאן הבלתי מנוצחת הבטיחה את המקום הראשון, בילבאו ופרטיזן הודחו. על מיקומים 2-3-4 נאבקות ריטאס וילנה, אלבא ברלין ולימוז', שלושתם כרגע במאזן 5-4. מאחר ואלבא ברלין תארח את בילבאו שאין לה על מה לשחק, הגיוני שהיא תנצח ותהיה במקום השני או השלישי. הכל יוכרע במשחק בו תארח ריטאס וילנה את לימוז', כאשר המפסידה תצטרך לתפוס את המקום הרביעי.

המשחק הגדול ביותר היה אתמול בוילנה שם ריטאס ממש נמצאת בכושר מצוין עם 73-94 מוחץ על אלבא ברלין שניצחון שלה היה מבטיח לה את המקום השני. שוב זה היה טראוויס פיטרסון עם 21 נקודות במשחק שיא שלו, בן מגדן הוסיף 19 משלו. ראדוסבלייביץ' קלע 14 לאלבא.

במשחק שלא קבע כלום לאף אחד הביסה קובאן 69-91 בחוץ את בילבאו עם רבע אחרון של 15 הפרש. 21 נק' לכריס באב, 17 נק' גם לרגלנד וגם לברוקהוף. בבילבאו 21 נק' לטודורוביץ'.

בית D

בבית D סוף סוף יש לנו מעפילה ראשונה לטופ 16, היא אמנם עוד לא הבטיחה את המקום הראשון אבל הניצחון 84-94 בבית של וילרבאן אל טופאש בורסה העלה אותה למקום הראשון עם מאזן 3-6. אז היא בפנים ואולם כבר בחוץ, מה שמשאיר 4 קבוצות בקרב על 3 מקומות, בדיוק כמו בבית B. למעט טופאש בורסה שבמאזן 5-4, כל השאר במאזן 4-5.

במחזור הבא יהיה שמח כשאף משחק לא יהיה לפרוטוקול. גראן קנריה תארח את וילרבאן שגם לה יש הרבה על מה לשחק כדי לא להתדרדר במיקום. טופאש בורסה תארח את זניט כשהיא יודעת שכל דבר פרט לניצחון יעיף אותה מהמפעל, זניט גם בסכנת הדחה וחייבת לנצח. אולם שאין לה על מה לשחק תארח את טרנטו שנמצאת במצב הכי סבבה מכולן אבל היא חייבת לנצח.

אתמול ניצחון חשוב לטרנטו על גראן קנריה בבית 76-79 במשחק שהיה ביידים של האיטלקים בכל שלבי המשחק. גוטיירז עם 18 נק', סאטון ושילדס עם 15 כ"א., סאטון הוסיף גם 10 ריב'. לגל מקל היה משחק לא רע עם 9 נק' ו-7 אס' אבל באחוזים לא טובים.

בניצחון 74-84 של וילרבאן על טופאש בורסה בלט שוב דיויד לייטי עם 15 נק' ובוידאו פה אתם רואים את הדאנק המפלצתי שלו, ג'ון רוברסון הוסיף 14. אצל הטורקים שנוחלים הפסד שלישי רצוף בכל המסגרות 17 נק' לטוני קרוקר.

מחזור הבא – אש ותמרות עשן. תעקבו.

כל החדשות, העדכונים והפרשנויות בכדורסל האירופאי בעמוד הפסייבוק של יורופיד – כדורסל אירופי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו