תיעוד: כך ניצל המחבל את נוכחות העיתונאים - סרוגים

תיעוד: כך ניצל המחבל את נוכחות העיתונאים

תיעוד חדש שפרסמה משטרת ישראל, מהזירה בה בוצע פיגוע הדקירה ביום שישי האחרון, מציג כיצד המחבל ניצל את נוכחותם של העיתונאים והצלמים ששהו בזירת הפיגוע, ונטמע בתוכם

תיעוד: כך ניצל המחבל את נוכחות העיתונאים
  (צילום: דוברות המשטרה)

תיעוד חדש שפרסמה משטרת ישראל, מהזירה בה בוצע פיגוע הדקירה ביום שישי האחרון, מציג כיצד המחבל ניצל את נוכחותם של העיתונאים והצלמים ששהו בזירת הפיגוע, ונטמע בתוכם.

בתיעוד נראה המחבל כשהוא "מתערבב" בין העיתונאים וכלי התקשורת ששהו במקום ומסתתר מכוחות הבטחון שהיו במקום. בשלב מסויים נוטש המחבל את קבוצת העיתונאים, ניגש לאחד הלוחמים ודוקר אותו בכתף. כוח צה"ל ששהה בזירה פתח בנוהל מעצר חשוד וניטרל אותו בירי. לאחר מכן התגלתה על גופו של המחבל גם חגורת נפץ.

ממשטרת ישראל נמסר כי "במסגרת תחקיר האירוע, בו נדקר לוחם מג"ב על ידי מחבל שרץ לעברו עם סכין מתוך קבוצת צלמים, עלה תיעוד של הלוחמים כחצי שעה לערך לפני הפיגוע, בו רואים בבירור שהמחבל מנצל את נוכחות התקשורת במקום להיטמע ולהפתיע את הכוח שפעל בסמוך".

(צילום: דוברות המשטרה)

עוד נמסר כי "במשטרת ישראל שוב מדגישים כי לאחרונה אנו רואים שימוש ציני והרסני של מחבלים בנוכחות של עיתונאים וצוותי חירום בניסיון לפגוע בלוחמים ובשוטרים הפועלים בזירות מורכבות. נדגיש שאין באירוע מהסוג הזה בכדי לשנות את מדיניות המשטרה שתמשיך לאפשר סיקור אירועים ככל שניתן אך אנו רואים בחומרה כל ניסיון לנצל את מדיניות זו לרעה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
טפול במחבל
מרים פ | 18-12-2017 10:18
מדוע נתנו לכוחות ההצלה הערביים לאסוף המחבל (לפחות כך נראה מהתיעוד). האם יש מגמה חדשה להזניק במהירות אמבולנס כדי שלא יהיו בידנו גופות מחבלים כקלף למיקוח על שחרור חיילינו הנעדרים.