אילנה ראדה חושפת: הודעת האימה שלא נחקרה - סרוגים

אילנה ראדה חושפת: הודעת האימה שלא נחקרה

אילנה ראדה, אמה של הילדה תאיר ראדה שנרצחה לפני 11 בתא השירותים בבית הספר בקצרין בו למדה, מפרסמת פוסט נוסף ובו היא חושפת עוד כיוון חקירה שלטענתה לא נבדק על ידי המשטרה

author-image
אילנה ראדה חושפת: הודעת האימה שלא נחקרה
  (צילום: פייסבוק/ אילנה ראדה)

אילנה ראדה, אמה של הילדה תאיר ראדה ז"ל שנרצחה לפני 11 בתא השירותים בבית הספר בקצרין בו למדה, מפרסמת פוסט נוסף ובו היא חושפת עוד כיוון חקירה שלטענתה לא נבדק על ידי המשטרה.

"את הבאה בתור אחרי תאיר', הודעה כזאת בטוח החוקרים בדקו! אז זהו, שלא בדקו", פתחה ראדה את הפוסט שזכה תוך זמן קצר לעשרות שיתופים.

'הבאה בתור אחרי תאיר'

ראדה העלתה תמונה של הדף עליו כתבו השוטרים את העדות של הנערה: "היום בשעה 17:20 לערך נכנסתי למחשב ואז ראיתי כתובית ב-ICQ 'אפרסק': 'את הבאה בתור אחרי תאיר'. אני נבהלתי ומיד התקשרתי לאבא שלי אשר התקשר אליכם. אני לא יודעת מי שלח את הכתובית הזאת. אני מאוד מפחדת ומבקשת את עזרתכם". השוטרים כתבו בתחתית הדף: "עדותה הוקראה בפניה ואושרה כנכונה בחתימתה".

לא ביצעו את המוטל עליהם

ראדה המשיכה לגולל את השתלשלות האירועים וכתבה: "שמונה ימים לאחר הרצח התקשר למשטרה אבא של נערה ודיווח על כך שבתו קיבלה את ההודעה המאיימת, שקראתם למעלה. חצי שעה לאחר מכן הגיעה חוקרת משטרה לביתם וגבתה מהנערה עדות. למרות שזאת עבודתם הבסיסית ביותר של החוקרים להתחקות אחר מי ששלח את ההודעה המאיימת, גם בעדות זאת ובעדויות נוספות, הם לא ביצעו את המוטל עליהם ובחרו להזניח את הטעון בדיקה".

ראדה הוסיפה וכתבה כי "במהלך המשפט הסתפקו סנגוריו של זדורוב בהגשת המסמך לעיונם של השופטים בלא שדרשו מהמשטרה לבצע השלמת חקירה בעניין, ובלא שזימנו לעדות את הנערה המאוימת".

אין לנו כל מעמד משפטי

לדבריה, "שמואל ז"ל (בעלה ואביה של תאיר; ג"ע) ואני דרשנו בזמן אמת שוב ושוב לפתוח את החקירה בגלל אותם חורים שחורים ב"פתרון", שהציגו המשטרה והפרקליטות, אך בית המשפט העליון החליט שלא להיענות לדרישתנו".

"עד כמה שזה נשמע מוזר", המשיכה ראדה, "משפחתי, כנפגעת עבירה, אין לה כל מעמד משפטי בהליך הפלילי וכל שנותר לי במהלך המשפט לסמוך על פעולותיו של סנגור הנאשם. אז תגידו לי אתם, עם כל-כך הרבה כיווני חקירה שלא נבדקו, איך אני יכולה להרפות, ולהניח לרוצחי הבת שלי להסתובב בינינו?!".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו