מרגש: משפחת בנאי מתאחדת לזכרו של מאיר - סרוגים

מרגש: משפחת בנאי מתאחדת לזכרו של מאיר

במלאת שנה ללכתו של מאיר בנאי ז"ל, מגדולי המוזיקאים שידעה ישראל. החליטה משפחת בנאי להתאחד על במה אחת, לצד אומנים נוספים כמו: שלומי שבת, מתי כספי, אסף אמדורסקי ועוד • צפו עכשיו באיחוד המרגש

(צילום סרטון: טל הרצוג ואלון גרעיני)

אהוד, אביתר, אורנה, גברי, יובל, אורי, אלישע, בעז ובנו נועם בנאי- יפגשו בחודש ינואר הקרוב על במה אחת, לציון שנה ללכתו של היוצר והזמר האהוב מאיר בנאי ז"ל. במופע המחווה המיוחד שיקרא "בשם האהבה", יבצעו משפחתו יחד עם אמנים נוספים משלל שיריו הרבים של מאיר ויחלקו את סיפוריהם וזיכרונותיהם.

מופע המחווה המיוחד צפוי להתקיים ב-22 בינואר 2018 בהיכל התרבות בתל אביב, בו צפויים לקחת חלק לצד משפחת בנאי גם האמנים: מתי כספי, שלומי שבת, משינה, לאה שבת, יזהר אשדות, ארקדי דוכין ואסף אמדורסקי, כשעל הניהול המוזיקלי אחראי משה לוי.

מתאחדים לזכרו (צילום: פלאש90)

כזכור מאיר בנאי, מגדולי המוזיקאים שידעה ישראל הלך לעולמו בגיל 55- לאחר שבשנים האחרונות נאבק במחלת הסרטן. בנאי, אחיינו של חתן פרס ישראל יוסי בנאי ז"ל ואחיהם של אורנה ואביתר בנאי, חתום על כמה מהקלאסיקות הגדולות של העשורים האחרונים, ביניהן "שירו של שפשף", "תגידי אש תגידי מים", "אל תלכי מכאן", "כמה אהבה", "גשם", "וביניהם", "שער הרחמים" ורבות נוספות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מופע לזכר מאיר
אורלי | 06-12-2017 9:12
איך והיכן רוכשים כרטיסים ?