דעה: לעשות מה שטוב למדינה ולא מה שטוב למפגינים - סרוגים

דעה: לעשות מה שטוב למדינה ולא מה שטוב למפגינים

הודעתם של אנשי מאהל רוטשילד כי לא יקיימו מו"מ עם הוועדה שמינה ראש הממשלה בראשות הפרופ' טרכטנברג, פוגעת בראש ובראשונה במהימנות ובאותנטיות של המחאה שלהם. הגיעה השעה בה תלמד הדמוקרטיה הישראלית להגן על עצמה מפני הקומץ הרדיקלי שהתנחל בה.

author-image
דעה: לעשות מה שטוב למדינה ולא מה שטוב למפגינים
  תעשה מה שנכון. פרופ' טרכטנברג (פלאש90)

הודעתם של אנשי מאהל רוטשילד כי לא יקיימו מו"מ עם הוועדה שמינה ראש הממשלה בראשות הפרופ' טרכטנברג, פוגעת בראש ובראשונה במהימנות ובאותנטיות של המחאה שלהם.

הרי אם לא מדובר ברצון להחליף את השלטון או ברצון להקל על מעמד הביניים בישראל ראוי היה לתת צ'אנס אמיתי לניסיונות של ראש הממשלה לפתור את המשבר על ידי הידברות. הידברות כזו, במיוחד כשהיא נשענת על אהדה ציבורית כה רחבה יכולה בקלות לחולל שינוי חיובי אמיתי בכלכלת ישראל.

שינוי כזה ייטיב באמת עם המעמד הבינוני בישראל וזאת מבלי לאיים על יציבותה הכלכלית של המדינה.

נראה כי מובילי המאבק לא מסוגלים להגיע להידברות כזו כיוון שהיא מנוגדת למטרת העומק האמיתית שלהם שהיא הפלת שלטון הימין בישראל. כלומר מלכתחילה מנהיגי המחאה ראו בדרישה לעשיית צדק חברתי דרך לפגוע בממשלת הליכוד שזכתה בשלטון בבחירות בצורה דמוקרטית וחוקית.

השמאל הרדיקלי בישראל הבין כי העניין הפלשתיני אינו פופולארי ולא יפיל את ממשלת נתניהו ולכן הוא חיפש נקודה ארכימדית אחרת שדרכה הוא יצליח לפלג את האחודות הקואליציונית היציבה של ממשלת נתניהו.

אנו נפגשים כאן שוב עם אותה חתרנות שמאלנית ישנה שמתחשבת בדעת העם רק עם דעה זו מתאימה להשקפות ולהלכי הרוח הנכונים. אמת פשוטה זו מחייבת את ראש הממשלה להתנער לחלוטין ממארגני המחאה ומההקשבה להם כיוון שלא מדובר בנציגים אמיתיים של המפגינים וגל המחאה הגדול שהתחולל בישראל אלא בטרמפיסטים רדיקאליים שכל מטרתם היא ערעור הסדר הקיים.

כנופיית רוטשילד

טרמפיסטים אלו כמובן לעולם לא יסתפקו באף ועדה שיקים ראש הממשלה כיוון שהבעיה לדידם היא לא כלכלת ישראל אלא עצם הדמוקרטיה הישראלית שמאפשרת למסעודה משדרות לבחור בעצמה את נציגיה לכנסת. במילא גם אם ראש הממשלה יענה לחלק מהדרישות היותר משמעותיות של המפגינים הוא יוצג כקפיטליסט חזירי.

ברור שההתעלמות הזו תעורר בתחילתה התעצמות של הרטוריקה האנטי ממשלתית של כנופיית רוטשליד, הזוכה לסיוע תקשורתי נרחב. אלא שההתעלמות הזו תציל את הדמוקרטיה הישראלית מידי אותם כוחות הרואים בה רק כלי למימוש הזיותיהם הפוליטיות שנשענות על אותה אלימות קומוניסטית ישנה ומוכרת המתוארת היטב בחוות החיות של ג'ורג' אורוול.

מבחינה זו הגיעה השעה בה תלמד הדמוקרטיה הישראלית להגן על עצמה מפני הקומץ הרדיקלי שהתנחל בה ושמאיים על שלום הציבור ועל העצמאות הלאומית האמיתית של מדינת ישראל.

==

המאמר פורסם במקור ראשון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לצאת לרחובות עם שלטים בזכות המדינה, הממשלה אחדות העם
אחדות ישראל | 17-08-2011 19:03
הגיעה העת לצאת לרחובות עם מסרים חיוביים בדבר המדינה המצויינת שיש לנו (על אף האתגרים) בדבר השיתוף בין כל האוכלוסיות- חרדים, ימנים, שמאלנים, עשירים ועניים, בדבר האתגרים הקשים שהציונות עמדה בהם למופת, בזכות הרצון להמשיך לבנות ולשפר אך לא לראות בממשלה שעובדת קשה אוייב, בזכות הרצון לשתף פעולה עם הממשלה שהיא השותף ולא האוייב של העם.