נמצאה האבדה: הזוכים בלוטו שנעלמו באו לקבל את הפרס - סרוגים

נמצאה האבדה: הזוכים בלוטו שנעלמו באו לקבל את הפרס

לאחר חודשיים בהם החזיקו בכרטיס הגרלת הלוטו הזוכה, אתמול הגיעו זוג פנסיונרים מאשדוד לקחת את פרס הזכייה שלהם על סך 11 מליון שקלים: "נשתמש בכסף באופן מושכל"

נמצאה האבדה: הזוכים בלוטו שנעלמו באו לקבל את הפרס
  (צילום: Corinna Kern/Flash90)

לאחר חודשיים בהם החזיקו, מבלי שידעו, בכרטיס הגרלת הלוטו הזוכה, אתמול (שני) הגיעו זוג פנסיונרים מאשדוד לקחת את פרס הזכייה שלהם על סך 11 מליון שקלים, בהגרלה שהתקיימה ב-12 בספטמבר, בה זכו עוד ארבעה אנשים בפרס הראשון.

"כמעט זרקתי את הכד עם הניירות וביניהם טופס הזכייה", צוטטה האישה באתר 'מעריב און ליין'. לאישה ולבעלה ארבעה ילדים נשואים ונכדים.

"נכנסתי לאתר מפעל הפיס במחשב אל רשימת ההגרלות. חיפשתי את ההגרלה מיום 12 בספטמבר ואז הבנתי שאנחנו מחזיקים בידנו את הטופס שכל המדינה מחפשת אותו", תיארה האישה את מעשיה לאחר ששמעה בחדשות כי מפעל הפיס מחפש את הזוכים.

את הטופס רכשה האישה בטופס לוטומטי, תמורת 64 שקלים, במרכז 'כלניות' באשדוד, כשיצאה לקנות לעצמה שתייה "לאחר שהתעייפה מהסידורים".

כשנשאלו לגבי התכניות לעתיד, השיבו בני הזוג כי "גם כגמלאים, אין לנו רגע פנאי, אנחנו מתנדבים בקהילה ומסייעים לבני נוער ולמבוגרים, נמשיך בשגרת החיים שלנו. כסף לא ישנה אותנו. לא נבזבז את הכסף, נעשה בו שימוש מושכל". הזוכים אמרו כי, 'הם מרבים לנסוע לטיולים בארץ ובחו"ל. עכשיו נתכנן לנו טיול וחופשה בחו"ל גם בחנוכה ולא רק בקיץ".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הזכיה
רפי | 22-11-2017 21:34
שיתרמו לעניים שאין מה להם לאכול