חברון נערכת לשבת חיי שרה חגיגית לרגל שנת היובל - סרוגים

חברון נערכת לשבת חיי שרה חגיגית לרגל שנת היובל

חברון נערכת לשבת חיי שרה חגיגית לרגל שנת היובל לחידוש היישוב היהודי בסעודת שבת הגדולה בעולם. גם השנה יוקם אוהל חב"ד חברון ענק ומפואר שבו יסעדו אלפי האורחים של סעודות שבת מפוארות במחיר מוזל ומסובסד

חברון נערכת לשבת חיי שרה חגיגית לרגל שנת היובל
  צילום: מנדי הכטמן

בשבת צפויים להשתתף עשרות אלפי אנשים ביניהם שרים, חכי"ם, רבנים, אישים ידועים ואורחים מיוחדים מהארץ ומחו"ל.

רכבת אווירית מארצות הברית תתחיל לפעול ביום ראשון להבאת מאות אורחים מחו"ל.

השנה יציינו בחברון במיוחד שתי בשורות חשובות: הכרה רשמית במנהלת היישוב בחברון כרשות מקומית, ואישור בניית כ – 30 דירות חדשות ליהודים בשכונת חזקיהו – חב"ד. בימים אלו נערכים בחברון למסע התרמה ענק להתנעת פרוייקט הבנייה.

בימים אלו שוקדים על הקמת אוהלים ומתחמי אירוח בקרית ארבע ובחברון, ונערכים לאירוח הציבור הענק במוסדות השונים. המשפחות בקרית ארבע ובחברון מספרות על התעניינות גבוהה במיוחד לאירוח קרובים וחברים והרגשה של חיבור של ציבור חדש.

אורי קרזן, מנכ"ל הישוב היהודי בחברון, אמר: "אני נרגש לקראת השבת, זהו יום חג מיוחד לחברון ולעם ישראל בכל העולם כולו. בעתיד הלא רחוק, בע"ה נארח אורחים בבניינים החדשים הצפויים להיבנות ברובע חזקיהו. אנו מאחלים לאלפי האורחים והתושבים שבת של שלום ושמחה".

הירשמו בהקדם – כל הקודם זוכה!

הרב דני כהן שליח חב"ד בחברון מספר: "תנועת חב"ד תמיד ראתה חשיבות גדולה לעמוד לימין היישוב היהודי בחברון, ושמחה מאוד להוביל את המיזם של סעודת השבת הגדולה בעולם דווקא כאן למרגלות מערת המכפלה ביחד עם אלפי יהודים שיגיעו לשבת בחברון.

חשוב לנו שיהודים שמגיעים לחברון לא רק יקבלו אוכל אלא ממש יתפנקו בסעודות שבת מפוארות כפי שהיה נוהג אברהם אבינו".

שבת חיי שרה בחברון היא אירוע שכבר הפך למסורת, ומקיף מידי שנה יותר ויותר משתתפים. האורחים, שבתוכם אורחים מחו"ל ומהארץ וצעירים וצעירות רבים, מוצאים מקומות לינה ואכסון בכל פינה אפשרית ובלתי אפשרית. המשפחות בקרית ארבע וחברון פותחות את ביתן לכל; ברי המזל מצליחים למצוא חדר בבתי הארחה או במדרשה.

אחרים לנים בישיבות, באולפנה או בבתי הספר, באהלים או אפילו בשקי שינה תחת כיפת השמים. סעודות השבת נערכות במקומות מרכזיים או בבתי המשפחות – כאשר כל משפחה מארחת עשרות רבים של אורחים, בני משפחה, חברים או אף אורחים בלתי מוכרים המוזמנים ברוחב לב ומצטרפים לסעודה – כמעט כמו בימי אברהם אבינו.

אוהל יצחק (צילום: מנדי הכטמן)

החוויה המרכזית היא ללא ספק התפילות במערת המכפלה- הן בליל שבת והן בשבת בבוקר: בתוך כל אולמות המערה – הפתוחה כולה ליהודים – וברחבה הגדולה סביבה, נאספים עשרות אלפי יהודים, מתפללים יחד וקוראים בתורה את פרשת קנין המערה – והמחזה העתיק דומה כאילו קם לתחיה ומתרחש ממש עכשיו, כאן במקום.
לכבוד שבת מיוחדת זאת השנה, המציינת יובל לחידוש ההתיישבות בחברון, מבשר בית חב"ד בחברון בשורה מיוחדת לאורחים: כל סעודות השבת מוענקות לאורחים בתשלום מוזל במיוחד.

את המבצע המורכב מארגן הישוב היהודי בחברון, המארגן המרכזי של האירועים ההמוניים בחברון- בחגים ובמועדים, בהם משתתפים מידי שנה מאות אלפים. מספר המקומות מוגבל.

הירשמו בהקדם – כל הקודם זוכה!

(צילום: מנדי הכטמן)

(צילום: מנדי הכטמן)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
הבהרה:
| 30-10-2017 20:12
מדובר בשבת הבאה ולא הקרובה - שבת פרשת חיי שרה
2
מעוניין בארוחות לשני אנשים
אברהם | 07-11-2017 19:13
באים מקרית שמונה לשבת בחברון מיספר פלאפון 0537692014 תודה
3
מחפשת מקום בחברון
אליה | 09-11-2017 10:45
בבקשה חיזרו אליי ל0545726502
4
אירוח לשבת
מירה | 09-11-2017 16:01
בסד אנחנו זוג נשוי עם תינוק מחפשים מקוםמלינה בחברון היא קרית ארבע.תודה!!!לשבת חיי שרה כמטבן.תיזכו למצוות!!!
5
יום הזכרון ליצחק רבין
שושנה | 22-10-2018 21:19
חבל שמשפחת רבין הצליחה להמאיס על רוב העם את הזכרון לאדם יקר וצנוע כמו יצחק רבין יהי זכרו ברוך
6
מקום לינה שבת חיי שרה
יעקב | 25-10-2018 22:59
משפחה עם 5 ילדים מגיל שנה עד11 מחפשים מקום לינה מסודר ושקט קרוב למערה או בקריית ארבע בלי זה לא יתאפשר לנו לבוא אז ממש נודה למי שימצא לנו משהו כמובן שבתשלום על השהות 0527620919
7
שבת חיי שרה
חנה מנוחין | 28-10-2018 13:05
שלום אנו בע׳׳ה נתארח אצל קרובים בקרית ארבע. אני צריכה מקווה בליל שבת ורציתי לדעת אם יש ליד מערת המכפלה 1 קרוב שאוכל להתעלם משאר המשפחה בזמן התפילה.אשמח לתשובה בטלפון 0548418381 בתודה מראש