"פוליטיקאי קטן ונוכל": מתקפה קשה נגד אלי ישי - סרוגים

"פוליטיקאי קטן ונוכל": מתקפה קשה נגד אלי ישי

חבר מועצת חכמי התורה ובנו של הרב עובדיה יוסף, הרב דוד יוסף, יוצא במתקפה חריפה נגד יו"ר מפלגת 'יחד', אלי ישי, ומכנה אותו "נבל", וזאת בעקבות הראיונות הרבים שמסר בכלי התקשורת השונים

"פוליטיקאי קטן ונוכל": מתקפה קשה נגד אלי ישי
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

חבר מועצת חכמי התורה ובנו של הרב עובדיה יוסף, הרב דוד יוסף, יוצא במתקפה חריפה נגד יו"ר מפלגת 'יחד', אלי ישי, ומכנה אותו "נבל", וזאת בעקבות הראיונות הרבים שמסר היום (שני) בכלי התקשורת השונים.

במסגרת שיעור שמסר ב'יחווה דעת', ותוכנו הובא באתר החרדי 'כיכר השבת', התייחס הרב יוסף לדבריו של ישי לפיהם אריה דרעי רימה את הרב עובדיה יוסף.

"היום היה לי צער גדול כששמעתי את הנבל הזה, אלי ישי, שביום האזכרה של אבי מורי, לא מצא לו תאריך אחר, דווקא היום, הוא עומד ומתראיין בכלי התקשורת החילונים ומחרף ומגדף", אמר הרב דוד יוסף בחריפות.

לדבריו, "דווקא האיש הזה, שאפשר להגיד שאם הוא חייב למישהו את כל מה שהיה לו – זה אבי מורי. דווקא הוא. אנחנו היום הזה מרבים כל הזמן להרבות תורה, אני רץ ממקום למקום, עוד שיעור, עוד תורה ועוד תורה, מדברים על המורשת שלו, המורשת שלו זו תורה ויראת שמיים".

"אבל מה מציג האיש הזה את המורשת של מרן? מה עושה אלי ישי? מדבר על פילוגים, על השמצות, על ביזיונות. הכל בגלל שזרקו אותו מהתנועה".

הרב דוד יוסף המשיך במתקפה שטרם נשמעה כמוה מצד אנשי ש"ס נגד ישי ואמר: "אבי מורי גילה את פרצופו בסוף ימיו וזרק אותו, ומינה את מי שצריך למנות. עשה סדר בתנועה. יש לי הרבה מה לדבר, האיש הזה הוליך שולל ורימה את אבי מורי. היום אנחנו רואים בדיוק, אחרי שהוא ברגל גאווה, הוא דרס על כבודו של אבי מורי, בזה שהוא פילג את ש"ס, שהייתה יקרה לאבי מורי. ודווקא היום זה מה שיש לו לדבר? לדבר על פילוגים, הוא מדבר על שנאה, הוא מדבר על בחירות, זה מה שיש לו בראש".

הרב יוסף המשיך לכנות את ישי שבמות בנאי ואמר כי ישי "פוליטיקאי קטן, הוא נשאר פוליטיקאי קטן ונוכל, ויבוא יום ואנחנו נספר את כל מעלליו, אנחנו נחשוף את פרצופו. אני לא אשתוק על זה, האיש הזה פעם אחר פעם פוגע בזכרו של אבי מורי. מה שהוא מוצא לנכון לדבר פוליטיקה נכונה ביום הזיכרון של אבי מורי, וכן לא יעשה, אנחנו לא נשתוק על הדבר הזה".

אלי ישי סירב להגיב לדברים

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 14 דיונים מיין לפי
1
זה הילד שפגע באביו
| 23-10-2017 17:27
על ישי אמר הרב עובדיה בכל ביתי נאמן הוא ותדונו אותי לכף זכות. היום ברור למה ביקש שנדון אותו לכף זכות
2
ובכן, אם כבוד הרב (הבן של...) מגדף ומחרף בבוטות שכזו...
חפטליהו בן זילפה | 23-10-2017 18:13
ככל הנראה "יש משהו" בדבריו של הצדיק המפורסם, אדון אלי ישי.
3
כואב מאד הלב
מאיר קליין | 23-10-2017 19:35
כואב שחכמי מועצת חכמי התורה, נוהגים שלא בחכמה, ונגררים אחר דרעי ואינם מכבדים את מעמדם
4
אומר בלשון עדינה הרב עובדיה יוסף מתבייש במעללי בניו
אריק | 23-10-2017 20:55
מי חלם שכך ידבר בן ואח של הרב הראשי? הערכתי אותך רבי דוד שלמדתי את הספר על הלכות תפילה וברכות שכתבת . עכשיו במחי יד הרסת את כל מה שבנית במשך שנים
5
הוא לא רב
רק חשדהו | 23-10-2017 21:00
למד בעבר כיצד ללמוד, אז הוא "מעביר" שיעורי תורה כל היום. איזה תורה בדיוק?? מזמן הוא ניצח את הרב שלום כהן במי מרבה קללות וגידופים, נמאס לשמוע אותו. מפעם לפעם הוא פשוט מראה כמה הוא אדם גס, מחפש תככים כל היום, מקלל את החברי כנסת, את המדינה, את בית המשפט, את הצבא, את הפלג, את הרב מאזוז וכו' מתי הוא קילל גברים מכים? פדופילים? אשכנזים שזורקים בנות ממדרשות וסמינרים? מתופעת התעללות בילדים? מתופעת אדמורי"ם אונסים? משחדים? מתי הוא קילל רב ראשי שנכנס לכלא על שוחד ועל גיורים במרמה תמורת בצע כסף ? מתי הוא עשה בדק בית לאחיו שהורשע בקידום בית יוסף בעירו בצורה לא חוקית ? מה שיש לו לעשות בחיים זה לקלל את אלי ישי? כמה מיותרת הדעה שלו, טוב היה לו לשתוק, לפחות אז היינו נותנים לו מקום מספק בין החכמים. כרגע, הוא הוכיח טיפשותו ואני זוכה להכתירו- "מלך הטיפשים".
6
דרעי הילך אימים על כל הבנים של הרב עובדיה
טל | 23-10-2017 21:04
לכן הם בגדר אנוסים. מפחדים מרב הנוכלים. זה הסיפור
7
ר דוד יוסף הליטאי חברו של דרעי ניסה יחד להטות דעת אביו
גדי | 23-10-2017 21:31
כך גם הרהג יעקב יוסף (גדול תלמידי החכמים של משפחת יוסף לאחר הרב עובדיה) אמר שאנשי ש"ס ובראשם דרעי, מסיתים את דעת הרב וכל שס עבריינים וגנבים, אוי לרשע ואי לשכנו
8
דוד יוסף ניצוץ נשמתו של דואג האדומי
| 23-10-2017 22:47
9
יופי לכם מזוקנים תמשיכו להרבות אהבת חינם
| 24-10-2017 8:45
10
דוד ומשה פעם הלכו מכות לפני הרבובדיה
בלגן | 24-10-2017 10:32
חפשו בגוגל.
11
זה צודק וזה צודק. והכל בחסות האלוהים.
יוסף | 25-10-2017 9:17
מישהו אמר : כסף כסף כסף ?
12
אני מתבייש שזה נקרא רב ולא אבחר ש"ס בלי נדר
אלעזר איש ש"ס | 12-11-2017 13:54
בושה שכך מדבר רב אין לו הלכות לשטן הרע ורכילות זה לא רב זה פוליטיקאי קטן ושפל
13
מתלהם הןא צריך ריטלין
אבי | 04-12-2017 5:20
מהר תמשיך ללקק לדרעי עד שתקבל את הבעיטה ממנו חכה קח ריטלין בנתיים
14
גועל נפש, להקיא
מה זה הדיבורים הללו? | 14-08-2019 1:25
אוי לאוזנים שכך שומעות חילול השם!