העיתונאי הסרוג פרגן לנתניהו והתחרט - סרוגים

העיתונאי הסרוג פרגן לנתניהו והתחרט

כתב חדשות 2, עופר חדד, העלה ציוץ בו הוא בירך את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לרגל יום הולדתו ואף פירגן לו על עשייתו רבת השנים למען מדינת ישראל. עם זאת, זמן קצר לאחר מכן הציוץ של חדד נמחק ונסיונות של גולשים רבים לגלות את הסיבה להסרתו לא העלו דבר

author-image
העיתונאי הסרוג פרגן לנתניהו והתחרט
  עופר חדד (צילום מסך)

כתב חדשות 2, עופר חדד, העלה אמש (מוצ"ש) לחשבון הטוויטר שלו ציוץ בו הוא בירך את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לרגל יום הולדתו ואף פירגן לו על עשייתו רבת השנים למען מדינת ישראל. עם זאת, זמן קצר לאחר מכן הציוץ של חדד נמחק ונסיונות של גולשים רבים לגלות את הסיבה להסרתו לא העלו דבר.

בציוץ שפרסם כתב חדד: "זמן מצויין לברך את ראש הממשלה לרגל 68 שנותיו שבחלקן תרם לא מעט דברים טובים למדינה או לפחות ניסה. ביתר השנה אפשר לדון בכל אלה שפחות".

מיד לאחר הסרתו העלה העיתונאי יוסי אסולין, שהצליח לצלם את הציוץ, ציוץ משלו וכתב: "ציוץ מעולה. יותר נכון: היה ציוץ מעולה. כעת השאלה מי נתן לעופר חדד הוראה למחוק אותו?".

הציוץ המפרגן שנמחק (צילום מסך)

היה מי שניסה להתלוצץ וכתב כי חדד מחק את הציוץ לאחר שגילה שנתניהו לא באמת עשה דברים טובים ב- 68 שנותיו: "כנראה חשב וגילה שלא היו כאלו (דברים טובים; ג"ע). חבל רק שלא השאיר לפחות את הברכה".

עוד היה מי שרמז שחדד קיבל הוראה "מלמעלה" למחוק את הציוץ: "איזה דיקטטורת מחשבות הביצה השמאלנית הזו, מפחיד להשמיע עמדה רבע שונה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ברכות למר נתניהו ליום ההולדת
ישראלי | 22-10-2017 16:49
בריאות טובה והמשך עשייה מבורכת לראש הממשלה שלנו , מר בנימין נתניהו !!!