מירי רגב לאבי גבאי: "על הביצה שהתחפשה,שמעת"? - סרוגים

מירי רגב לאבי גבאי: "על הביצה שהתחפשה,שמעת"?

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, תקפה את יו"ר מפלגת 'העבודה' אבי גבאי, ולעגה לו, וזאת בעקבות הדברים שאמר גבאי אמש, לפיהם שכשהוא יהיה ראש ממשלה הוא לא יפנה יישובים

author-image
מירי רגב לאבי גבאי: "על הביצה שהתחפשה,שמעת"?
  (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

שרת התרבות והספורט, מירי רגב (הליכוד) תקפה הערב (שלישי) את יו"ר מפלגת 'העבודה' אבי גבאי, ולעגה לו, וזאת בעקבות הדברים שאמר גבאי אמש, לפיהם שכשהוא יהיה ראש ממשלה הוא לא יפנה יישובים.

"אבי גבאי", פנתה רגב ליו"ר המפלגה הטרי. "לקח קצת זמן ובסוף היועצים שלך הסבירו לך שהציבור בארץ ימני, אז החלטת להתחפש לימין. על 'הביצה שהתחפשה', שמעת? זה לא עזר לה ולא יעזור גם לך. הקונספט שלך ושל יועציך, כאילו הציבור מטומטם ולא מבחין בין ימינו לשמאלו, מוטעה ונובע מהזלזול העמוק שלכם בעם. המסיכה ששמת על פניך אתמול – לא מצליחה להסתיר את כוונותיכם האמיתיות ואת עמדותיכם שפוגעות בביטחון ישראל".

כזכור, אחרי שבסוף השבוע האחרון אמר כי לא ישב באותה הממשלה עם הרשימה הערבית המשותפת וקומם עליו את אנשי השמאל, יו"ר מפלגת 'העבודה', אבי גבאי, יוצא בהתבטאות חריגה נוספת  ואומר בראיון לחדשות 2, כי לא יפנה התנחלויות במסגרת מגעים להסכם שלום.

בתשובה לשאלה 'האם במסגרת הסכם שלום עם הפלסטינים יפנה כראש ממשלה את היישובים עלי ועפרה?', ענה גבאי כי "אם אתה עושה שלום, למה צריך לפנות?".

גבאי הוסיף כי "הדינמיקה או הטרמינולוגיה שהתרגלו אליהן כאן, של 'אתה עושה הסכם שלום – מפנים', היא לאו דווקא נכונה. אם אתה עושה הסכם שלום אפשר למצוא פתרונות שלא מחייבים פינוי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו