"פעילות ארגון השמאל הקיצוני- מסייעת לטרור" - סרוגים

"פעילות ארגון השמאל הקיצוני- מסייעת לטרור"

ח"כ מוטי יוגב מגיב היום בזעם על ארגון 'כרם נבות' המפרסם תצלומי אוויר של בתי בכירים במערכת הביטחון וחברי כנסת המתגוררים ביו"ש: "הארגון 'כרם נבות' ודומיו מסייעים לטרור ומעודדים טרור ופוגעים בביטחון אישים בישראל- נפעל למגר תופעות אלו"

"פעילות ארגון השמאל הקיצוני- מסייעת לטרור"
  יוגב, יוצא להגנת שורשן (Yonatan Sindel/Flash90)

חבר ועדת חוץ וביטחון, אל״מ במיל׳ חבר הכנסת מוטי יוגב מגיב הבוקר (שלישי)  לפרסום אודות הפצת פרטי אישי ציבור המתגוררים ביהודה ושומרון על ידי ארגון ׳כרם נבות׳.

"ארגון כרם נבות ודומיו הם בגדר מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו. פעילותם המצטדקת לחשיפה של בתי אישי ציבור משר הביטחון דרך חברי כנסת ואחרים המתגוררים ביהודה ושומרון הינה סיוע לטרור", אמר יוגב.

הוא הוסיף, כי יפנה מיד לאחר החג לשרת המשפטים ולשר לבטחון פנים על מנת שיורו לטפל בארגון זה ובדומיו המסייעים לדבריו, "לטרור ומעודדים טרור ופוגעים בבטחון אישים בישראל על ידי חשיפת נתונים מדוייקים על מקומות מגוריהם, כולל צילומים מדויקים ופרצות בגדרות ישובים, פרטים שאף בחברת גוגל הסכימו להצניע בצילומיהם".

עוד אמר חבר הכנסת כי ייפנה ליו״ר ועדת חוץ וביטחון על מנת לקיים דיון דחוף בתופעה הזו, כולל בסיכון הנשקף מרחפנים בהם נעשה שימוש לצורך העמקת המודיעין.

"ארגון כרם נבות ודומיו מסכני חיים. נפעל באופן אחראי למגר תופעות אלו ולהגן על תושבי מדינת ישראל".

נזכיר, כי בשבוע שעבר פרסם אושיית הימין ברשת, אביחי שורשן, פוסט בדף הפייסבוק שלו, בו פירט את האיומים והפגיעה העלולה לקרות למשפחתו לאחר שניהל ויכוח פוליטי עם פעיל השמאל הרדיקלי דרור אטקס מהארגון 'כרם נבות'. הפעיל העלה לרשת צילום אוויר ברור של הבית בו גר שורשן עם אשתו ושני ילדיו: "מדובר בסכנה ממשית לי ולמשפחתי", אמר שורשן.

שורשן כתב בפוסט כי, "אטקס ניצל את הארגון שהוא עובד בו, ואת הכסף שקיבל מממשלות אירופה כדי לאיים באופן אישי עלי ועל משפחתי ולרדוף מישהו שחושב קצת אחרת ממנו".

רק תחשבו מה היה קורה אם זה היה הפוך ואני הייתי מעלה בדעתי להרים מזל"ט או רחפן שיצלם את הבית של פעיל פוליטי כזה או אחר", הוסיף.

מארגון "כרם נבות" נמסר בתגובה: "הפוסט הנוכחי, כמו פוסטים דומים בעבר וכאלו שיבואו מן הסתם בעתיד, עוסק בתופעה הלא נדירה מסתבר, של פעילי ימין המתיימרים לדבר בשם שלטון החוק, שעה שהם מפרים אותו שעה שעה ברגל גסה".

"את הצביעות הזו ראוי להציף תקשורתית וציבורית וזה מה שעשינו ונמשיך לעשות. כל טענה שאינה מתמודדת בשדה העובדתי עם העובדות שחשפנו, הינה בבחינת ספין שמניח שהציבור מטומטם".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו