הותר לפרסום: רצח ראובן שמרלינג- פיגוע טרור - סרוגים

הותר לפרסום: רצח ראובן שמרלינג- פיגוע טרור

הסוף לספקות. במערכת הביטחון אומרים היום כי ראובן שמרלינג ז"ל שנרצח בערב חג הסוכות בכפר קאסם, נהרג בפיגוע טרור. שני מחבלים, פלסטינים תושבי קבאטיה נעצרו בחשד לביצוע הרצח המזעזע

הותר לפרסום: רצח ראובן שמרלינג- פיגוע טרור
  ראובן שמרלינג ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של השב"כ, יחידת ימ״מ במשטרת ישראל וצה״ל, נעצרו לחקירה במהלך חג סוכות  שני פלסטינים, תושבי קבאטיה, בחשד לרצח ראובן שמרלינג ז״ל מהישוב אלקנה, שנהרג  בערב חג הסוכות במחסן פחמים השייך למשפחתו באזור התעשייה בכפר קאסם.

במערכת הביטחון אומרים הערב (ראשון) כי הממצאים שנאספו עד כה במסגרת החקירה בשב"כ מצביעים על כך כי מדובר בפיגוע טרור שבוצע ממניע לאומני.

עוד נמסר, כי חקירת החשודים נמשכת, וכי על זהות החשודים ויתר פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום.

אמש (שבת) דווחנו על התפתחות דרמטית בחקירת הרצח של ראובן שמרלינג ז"ל. לאור שורה של התפתחויות ביממה האחרונה, מתחזקת הערכה לפיה הרקע להירצחו של שמרלינג התבצע על רקע לאומני, וכי הוא הוכה למוות על ידי פועלים פלסטינים מהשטחים ולא סכסוך עסקי עם פועליו כפי שנבדק תחילה.

בהודעה שהוציאה משפחתו של ראובן שמרלינג ז"ל עם היוודע דבר הרצח, אמרו בנחרצות כי, "אין ספק שמדובר ברצח נתעב על רקע לאומני".

ביום שישי האחרון, כמה שעות טרם כניסת השבת, ליוו מאות את ראובן שמרלינג ז"ל  למנוחות בבית העלמין באלקנה שם התגורר. במהלך הלווייתו ספדו בני המשפחה וחברים רבים. בניהם, הרב מאיר יהודה שטרן, רב היישוב אלקנה: "ראובן נפל על קידוש השם. הרצח הנתעב בידי בני עוולה שאין אלוהי בליבם הוא ניסיון נוסף לנתק ולפגוע בקשר שלנו עם התורה ועם ישראל".

הלווייתו של ראובן שמרלינג ז"ל

בערב חג הסוכות, נרצח ראובן שמרלינג ז"ל במחסן פחמים השייך למשפחתו, באזור התעשייה בכפר קאסם. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום, מצאו על גופתו סימני אלימות קשים, והם נאלצו לקבוע את מותו.

כאמור, על פי ההשערה הראשונית, שמרלינג נרצח על ידי עובדיו על רקע סכסוך כספי. אך, ההתפתחות, שופכת אור אחר על שאלת המניע לרצח וכי הוא התבצע על רקע היותו של שמרלינג יהודי.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אם זה לא היה מזעזע זה היה קורע מצחוק
מאן דאמר | 08-10-2017 21:05
מה באמת? רצח על רקע לאומני? טוב שאמרתם לנו. לא שמנו לב בכלל.