ריבלין דחה את הבקשה: הזמר המזרחי יכנס לכלא - סרוגים

ריבלין דחה את הבקשה: הזמר המזרחי יכנס לכלא

נשיא המדינה ראובן ריבלין החליט לאמץ את המלצת שרת המשפטים איילת שקד ודחה את בקשת החנינה של הזמר המזרחי, קובי פרץ, שנידון לשנת מאסר וחצי בגין עבירות מס

ריבלין דחה את הבקשה: הזמר המזרחי יכנס לכלא
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין החליט לאמץ את המלצת שרת המשפטים איילת שקד ודחה את בקשת החנינה של הזמר המזרחי, קובי פרץ, שנידון לשנת מאסר וחצי בגין עבירות מס.

בתשובת בית הנשיא נכתב כי "הנימוקים שהועלו על ידי פרץ בבקשת החנינה, לרבות נסיבותיו האישיות וכן זכויותיו הרבות עמדו לנגד עיני בית המשפט בטרם נגזר דינו, ואף ניתן להם משקל נוסף, כאשר הופחת עונשו בערכאת הערעור ובבקשת החנינה אין שינוי בנסיבות שיש בו כדי להצדיק מעשה חריג ויוצא דופן של חנינה מאת נשיא המדינה".

שנה וחצי מאסר בפועל. קובי פרץ (פלאש90)

עוד נכתב בהחלטה: "הנימוקים שהועלו על ידי פרץ בבקשת החנינה, לרבות נסיבותיו האישיות וכן זכויותיו הרבות עמדו לנגד עיני בית המשפט בטרם נגזר דינו, ואף ניתן להם משקל נוסף, כאשר הופחת עונשו בערעור ובבקשת החנינה. אין שינוי בנסיבות שיש בו כדי להצדיק מעשה חריג ויוצא דופן של חנינה מאת נשיא המדינה".

עורך דינו של פרץ, חיים לוי, אמר בעקבות החלטת הדחייה: "אנחנו מצטערים על ההחלטה, חשבנו שהיה מקום להעניק חנינה בעקבות הדברים הטובים שעשה פרץ במשך השנים. מאוכזבים".

נזכיר כי פרץ נשלח לתחילה לשנתיים מאסר בפועל על העלמת מס בשווי 5.8 מיליון שקל. לאחר ערעור הומתק עונשו לשנה וחצי. הוא אמור היה להתייצב בכלא בשני באוגוסט 2017 אך גם מועד כניסתו למאסר נדחה בשל הערעור. השופטים דחו מנגד גם את בקשת המדינה להחמיר את עונשו של הזמר והותירו את תקופת המאסר על כנה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כאשר ״אשכנזים״ עוברים עבירה הם יודעים כי יענשו ,
שומר הסף | 03-10-2017 10:47
ואילו ״מזרחיים״ עדיין מתנהגים כאילו הם זרים ב״ממלכה״ ולכן מותר לשקר , להונות, לגנוב וכו׳ , אולי זו הסיבה לריבוי העברינים ״המזרחיים״ או שזה נובע מ ט י מ ט ו מ ם ?
עוד גזען…
פשוט | 03-10-2017 21:53
ממליץ פשוט להסיר את התגובה שלו
הגזמת לחלוטין!
יהודי | 03-10-2017 11:29
מה זו האמירה ההזוייה הזו?? חצוף!
2
הרב חסידים
| 03-10-2017 14:03
אולי חבירו הטוב הרה"ג מרדכי חסידים שליט"א יעשה אות או מופת ויעשה שהוא לא יילך לכלא
3
אילו הוא היה מחבל או רוצח - ריבלין כנראה היה
אוראור | 03-12-2017 16:09
מעניק לו חנינה - אבל הוא רק זמר מזרחי - שעשה טעות ולא שילם את חובותיו בזמן - אז מה אכפת לריבלין לכלוא אותו? הרי את החייל שלנו ריבלין לא היסס לכלוא - אז מה זה כבר בשבילו לא לתת חנינה לזמר מזרחי? הרי אנחנו כבר לא מצפים ממנו לשום דבר ושום כלום - מעניין למה... פחחחחחחחחחחח.
4
ומה שלום הזמר המערבי?
משה | 27-12-2017 7:15
אגב, למה אתם כותבים מזרחי? מרוקו זה הרבה מערבה מכאן