גם השנה, משכורות המורים לא נכנסו. מי אשם הפעם? - סרוגים

גם השנה, משכורות המורים לא נכנסו. מי אשם הפעם?

עם סיום החודש הראשון של שנת הלימודים, כמו בשנה שעברה, מורים דיווחו כי התשלום עבור חודש ספטמבר לא נכנס לחשבון הבנק שלהם. משרד החינוך: ההעברות עוכבו בשל יום הכיפורים, אך מבטיחים שהן ייכנסו לכלל המורים כבר בימים הקרובים

author-image
גם השנה, משכורות המורים לא נכנסו. מי אשם הפעם?
  הפגנות המורים על אי התשלום בשנה שעברה (צילום: omer Neuberg/Flash90)

כ- 120 אלף עובדי הוראה בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים שמקבלים את שכרם ממשרד החינוך, גילו הבוקר (יום א')  להפתעם כי משכורת חודש ספטמבר לא התקבלה, או שנכנסה חלקית ובשכר נמוך בהרבה ממה שמגיעה להם.

גם בשנה שעברה אירע מחדל דומה שהביא לתסיסה רבה ולמחאה והפגנות של מורים. שר החינוך נפתלי בנט החליט על הקמתה של ועדה מיוחדת בראשות מנכ״לית משרד החינוך דאז מיכל כהן לטיפול בבעיות השכר, בתום עבודת הוועדה טענו במשרד שהבעיות נפתרו וכי לא צפויה תקלה דומה במשכורות השנה.

אלא, שכאמור משכורות המורים עוכבו וטרם נכנסו. על כן, יו"ר הסתדרות המורים, יפה בן דוד, הודיעה כי אם המשכורות לא ייכנסו ולא ישולמו, בכוונתה להשבית את הלימודים.

מנכ"ל משרד החינוך שי אבוהב (צילום:Yonatan Sindel/Flash90)

מנכ"ל משרד החינוך שי אבוהב מגיב ואומר כי השכר עבור חודש ספטמבר הועבר כבר ביום חמישי האחרון והמשכורות אמורות היו להיכנס לחשבונות המורים ביום שישי, אך בשל קצר בין הבנקים לחשבונות שנגרם בשל יום הכיפורים לא הועברו המשכורות ומבטיח שזה יקרה כבר בימים הקרובים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו