חמאס הודיע: אישרנו את עסקת השבויים - סרוגים

חמאס הודיע: אישרנו את עסקת השבויים

מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינואר, הודיע כי ארגון הטרור בראשו הוא עומד קיבל את ההצעה המצרית לחילופי השבויים הישראלים שהוצגה לפניו לפני כשבועיים

חמאס הודיע: אישרנו את עסקת השבויים
  אורון שאול והדר גולדין הי"ד (באדיבות המשפחות)

מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינואר, טען היום (חמישי) כי ארגון הטרור בראשו הוא עומד קיבל את ההצעה המצרית לחילופי השבויים הישראלים, כך דווח באתר 'מאקו'.

על פי הדיווח, המתווה המצרי הונח לפניו לפני כשבועיים והוא וראשי הארגון אישרו את העסקה שהוצעה. במפגש עם בני נוער אמר סנואר כי חמאס הסכים להצעה וכי האחראי על המו"מ מטעם ישראל כבר העביר את ההצעה המדוברת לממשלה.

סינואר אמנם נמנע מלחשוף את תוכן ההצעה,  אך לפני כשבועיים פרסם עיתון "אלקודס" את המתווה המצרי. לפי המתווה, ישוחררו 39 גופות אנשי חמאס לרצועת עזה, ובתמורה חמאס ימסור פרטים על הגופות והנעדרים שבידיו. לאחר מכן ישראל תשחרר את אסירי עסקת שליט שנאסרו מחדש, וייפתח משא ומתן בין שני הצדדים בחסות ובתיווך מצרי.

אברה מנגיסטו

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עיסקה?.השפלה!!!!!.
אורי | 29-09-2017 10:36
לשחרר מחדש מחבלים שנאסרו שוב?,ואז להתחיל במומ שלב ב'??.כמה טימטום נוכל להכיל. לשם מה אנו כל כך צריכים מידע????.יש להחזיר רק גופות מחבלים,בתמורה לגופות חיילים.זה כשלב א. שחרור מחבלים יקבע כבר עתה וייעשה רק אחרי שהשתכנענו שלא משקרים לגבי גופות,ואז נחזיר רק סוכנים או מרגלים.לא נחזיר רוצחים או עוזרי רוצחים.
2
חוזרים על עסקת שליט???
שלום | 29-09-2017 12:29
אוי ואבוי!