לבשל בקליק: 5 אפליקציות למטבח שאתם חייבים להכיר - סרוגים

לבשל בקליק: 5 אפליקציות למטבח שאתם חייבים להכיר

רגע לפני שאתם מחליטים לקפוץ לביקור במטבח ולהרגיש שפים לפחות לכמה רגעים- יש כמה אפליקציות ששווה לכם לאמץ, כדי להפוך את החווית הבישול שלכם להרבה יותר מהנה ומוצלחת

לבשל בקליק: 5 אפליקציות למטבח שאתם חייבים להכיר

המטבח כבר מזמן הוא לא המרחב הפרטי השמור לבשלנים בלבד, כיום כמעט כל אחד מאיתנו מנסה את מזלו בבישול או באפייה. זאת בזכות שלל סרטוני המתכונים הזמינים ברשת, הטרנדים הבריאותיים ובעיקר שלל פתרונות חדשניים שהפכו את החיים במטבח להרבה יותר פשוטים.

אז רגע לפני שאתם מחליטים לקפוץ לביקור במטבח ולהרגיש שפים לפחות לכמה רגעים, יש כמה אפליקציות שעלולות להפוך את חווית הבישול שלכם להרבה יותר מהנה ומוצלחת.

1. Perfect Produce | הירקן הסלולרי שלכם

מהיום כבר לא תצרכו לתהות אם הפרי מספיק טרי, או כמה קלוריות יש במלפפון. אפליקציית Perfect Produce תספק לכם ירקן פרטי שיעשה לכם סדר בכל הקשור לקטגוריית הפירות והירקות. בעזרת האפליקציה תוכלו: לקבל ערכים תזונתיים של כל פרי וירק, מדריך לזיהוי פרי או ירק טריים, ומתכונים מיוחדים לכל סוג ירק או פרי. אפליקציה זו היא הדרך המושלמת להתחיל לאכול יותר ירקות ופירות.

להורדה באנדרואיד לחצו כאן  | להורדה באייפון לחצו כאן 

התזונאי הפרטי שלכם (צילום מסך)

2. Thyme | שעון עזר לכל מנה

אין כמעט אחד מבנינו שלא שרף אוכל לפחות כמה פעמים בחייו, בין אם זה בגלל חוסר ידע בזמן הבישול המומלץ ובין אם זה בגלל בישול כמה מנות במקביל. אפליקציית Thyme היא מאוד פשוטה ומכילה פיצ'ר אחד בודד, אך סופר יעיל. בעזרת האפליקציה תוכלו: לשמור מספר טיימרים במקביל, לפי מספר המנות שאתם מבשלים וכשטיימר מסוים מסתיים היא מתריעה על כך. היתרון הגדול של האפליקציה הוא הפשטות שלה והממשק הנקי והנוח, שינסה למנוע כמה שפחות אסונות אוכל מביכים.

להורדה באנדרואיד | להורדה באייפון 

(צילום מסך)

3. Recipes by Ingredients | השף הפרטי שלכם

לא מעט פעמים אנחנו פותחים את המקרר ולא יודעים מה אפשר להכין עם מה שיש לנו בבית, בלי צורך לבקר שוב בסופר. גם לבעיה הנפוצה הזו אפליקציית Recipes by Ingredients מקווה לתת פתרון יעיל במיוחד(בתקווה שאתם מבינים אנגלית). בעזרת האפליקציה תוכלו: להכניס את כל המצרכים שיש לכם בבית והאפליקציה תציג לכם מבחר מנות שניתן להכין בעזרתם. בנוסף האפליקציה גם יודעת להתחשב באלרגיות מסוימות ואף להציג מנות ללא גלוטן.

להורדה באנדרואיד | להורדה באייפון

4. Food Dictionary | מילון המזון

חובבי מתכונים מגוונים? כנראה שלא מעט פעמים מצאתם את עצמכם מחפשים לא מעט זמן בגוגל ובשיחות לאמא ולסבתא שלל שמות של מצרכים שמעולם לא שמעתם עליהם או ראיתם בסופר הביתי הקרוב. אפליקציית Food Dictionary היא המילון החדש שלכם לכל מה שקשור למטבח. היא מכילה למעלה מ-2,000 ערכים, כולל תבלינים, סוגי דגים, בשרים, פירות, ירקות, דגנים וכו'. בנוסף מספקת האפליקציה ערך תזונתי לכל סוג מזון.

להורדה באנדרואיד  | להורדה באייפון 

מהיום כבר לא תוותרו על מתכון רק כי לא הכרתם את אחד המצרכים(צילום מסך)

5. Escoffier Cook’s Companion | ארגז כלים דיגיטלי למטבח

בשנים האחרונות לא מעט מתכונים רצים ברשת, חלקם כוללים יחידות משקל  ומושגים מסובכים – שעבור המשתמש המתחיל במטבח עלולים להיות לא פשוטים להבנה והמרה. אפליקציית Escoffier Cook’s Companion היא בדיוק העוזר המושלם למטבח. בעזרת האפליקציה תוכלו: לדעת על כל מגוון כלי המטבח השונים הקיימים בשוק ולהיעזר בשלל כלים שימושים באפליקציה, כגון פיצ'ר המרה שמאפשר לכם להמיר יחידות מדידה שונות בקלות. כי מי אמור לנחש כמה זה באמת 300 גרם תפוחי אדמה?

להורדה באייפון

העוזר המושלם במטבח (צילום מסך)

================

באדיבות אסי ארביב, מבעלי קבוצת קלינטון יבואני Teka

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו