חוזרת לשורשים: אתי אנקרי בסינגל חדש ואותנטי - סרוגים

חוזרת לשורשים: אתי אנקרי בסינגל חדש ואותנטי

הזמרת והיוצרת אתי אנקרי, משחררת היום סינגל ראשון מתוך אלבום חדש ואותנטי, בו היא חוזרת לשורשים ולמסורת התוניסאים בשירה שהחלה עוד מסבתא שלה מַמַה זֵהְיְרַה • צפו עכשיו בקליפ המרהיב

author-image
חוזרת לשורשים: אתי אנקרי בסינגל חדש ואותנטי
  (צילום: יח"צ)

חמש שנים מאז צאת אלבומה האחרון "הניגון שלך", חוזרת היום אתי אנקרי עם סינגל ראשון מתוך אלבומה החדש "יָא-אָמְנָא" (בתרגום: אִמֵּנוּ). בו היא חוזרת לשורשים וממשיכה מסורת נשים תוניסאיות שרות, שהחלה מסבתא שלה מַמַה זֵהְיְרַה.

את הסינגל החדש "ברוך הבא בשבת" אותו הלחינה אתי, בשילוב הלחן המסורתי לשירת הנביאים. מלווה קליפ מרהיב עם מיצג ציורי חול מרשים ומרגש של האמנית שלי בן-נון עפ"י רעיון ותסריט של אתי.

"רק לאחרונה גיליתי, ששפת האם שלי היא ערבית יהודית" מספרת אנקרי על השיר החדש "אני מגמגמת ערבית במבטא ישראלי, אבל כשאני מגיעה לדיבור ראשוני ביני לבין עצמי עולות המילים בערבית יהודית. חשבתי על התינוקת, היונקת בזרועות אימה ורושמת רישומים ראשונים של תחושות ומילים בערבית, שדוברה בין אמה לסבתה בשעות הארוכות שהן שהו יחד. נולדתי בארץ ישראל, אבל תחושת הגלות היא בלתי נפרדת ממני."

האלבום יָא-אָמְנָא צפוי לצאת לקראת ראש השנה. ויכלול שירים שמיוחסים לכלל יהודי תוניסיה ובפרט שירת הנביאים, המציגים את המשך תור הזהב של האישה העברייה.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אתי אנקרי בעלת הקול הנהדר מדהימה ואיכותית
אביבה | 06-08-2017 12:58
2
האלבום התוניסאי של אתי אנקרי
רחל | 06-10-2017 9:03
מרגשת. מוכשרת. איזו יצירה עשירה ואיכותית.