מסיבת חומש מרגשת לילדי ת"ת - סרוגים
חדשות חרדים , תוכן שיווקי

מסיבת חומש מרגשת לילדי ת"ת

בהשתתפות הורי וסבי התלמידים, המחנכים וצוות הנהלת הת"ת, התכנסו כל חתני השמחה - ילדי כיתה א' בת"ת "נחמת ציון" בירושלים ושייך למוסדות של קהילת קודש "שובו בנים", למסיבת חומש מרגשת ומפוארת במיוחד לרגל ציון תחילת לימוד החומש

author-image
מסיבת חומש מרגשת לילדי ת"ת

בהשתתפות הורי וסבי התלמידים, המחנכים וצוות הנהלת הת"ת, התכנסו כל חתני השמחה – ילדי כיתה א' בת"ת "נחמת ציון" בירושלים ושייך למוסדות של קהילת קודש "שובו בנים", למסיבת חומש מרגשת ומפוארת במיוחד לרגל ציון תחילת לימוד החומש.

כבר מבעוד מועד, נערך צוות הת"ת וכלל הילדים למעמד המיוחד וההיסטורי – מתוך מטרה חינוכית לתת יקר וכבוד ללומדי התורה ולהעניק לילדים מתיקות וערבות בלימודה, הוכנו הילדים בלבוש פאר והדר לכבודה של תורה והתכוננו למעמד נרגשות וארוכות.

במסגרת מסיבת החומש צעדו הילדים בזוגות ברחובה של עיר בסדר מופתי ובשירה אדירה, אל ביתו של הרב אליעזר ברלנד. לאחר שעה של שירה יחד עם הרב ברלנד, זכו הילדים ללמוד את הפסוקים הראשונים בחומש ויקרא. בתום המסיבה המרגשת, קיבלו הילדים את החומש החדש.

מסיבת החומש המפוארת של שנה זו, הייתה גדולה ומרשימה והצביעה על ההתפתחות האדירה והמבורכת של מוסדות "שובו בנים" והת"ת "נחמת ציון" של הקהילה המתפתחת באוהדי וחסידי בית מוסדות "שובו בנים".

מניין הילדים בת"ת כבר עבר את 500 הילדים, ולקראת שנה"ל התשע"ח, אומרים בת"ת כי צפויים להגדיל ולהרחיב עוד את השורות בעשרות ילדי תשב"ר נוספים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זה שהם מקבלים כסף מהמדינה זה הופך אותם לחמ"ד??
יעקב | 23-07-2017 10:37
הם תלמוד תורה חרדי לכל דבר...