הגברת באדום: הביקור האופנתי של מלניה בפריז מזכיר לנו משהו

הגברת באדום: הביקור האופנתי של מלניה בפריז מזכיר לנו משהו

הגברת (לא) הראשונה באדום: בסוף השבוע האחרון נחתה הגברת טראמפ לביקור אופנתי במיוחד בפריז, בלוק קלאסי ואדום במיוחד- שחדות האבחנה יזהו מיד מי לבשה אותו לפניה בדיוק בפריז

מזכיר לכן מישהי? הביקור האופנתי של מלניה בפריז
  (צילום מתוך אינסטגרם)

לכבוד חגיגות יום הבסטיליה, שהוא החג הלאומי ויום העצמאות הרשמי של צרפת נחתו בסוף השבוע האחרון הנשיא טראמפ ורעייתו מלניה בפריז שתפסה כהרגלה את ההצגה. כיאה לבירת האופנה מלניה לא אכזבה ונתנה שואו נחיתה פריזאי במיוחד של בית האופנה דיור.

הלוק בעיצובו של בית האופנה הצרפתי, כלל חליפת חצאית אדומה בשילוב נעלי עקב תואמים מבית דיור. שהשתלבו היטב עם בריז'יט מקרון, אשת נשיא צרפת החדשה שלבשה שמלה לבנה של בית האופנה, לואי ויטון עם נעלי עקב כחולות שהרכיבו באופן מושלם את צבעי דגל צרפת(והאמת גם של ארה"ב): אדום, כחול ולבן.

שיק צרפתי במיטבו (צילום מתוך אינסטגרם)

המעצב הצרפתי,הרווה פייר שהשתקע בארה"ב בגלל עבודתו עם שלל נשים ראשונות ובחר הפעם למלניה את המלתחה לביקור בפריז. סיפר לתקשורת שאת החליפה האדומה של דיור בחר כמחווה ל-70 שנות פעילות בית האופנה, שהוא מבחינתו, "לא פחות פריזאי ממגדל אייפל עצמו".

עם הלוק האדום והמנצח של הביקור, לקחה מלניה לרוב הביקורים בפריז שכללו : ביקור בבית החולים לילדים, ביקור בקברו של נפוליאון, ובאתרים היסטוריים נוספים.

בהתאמה מושלמת לצבעי הדגל- מלניה ומקרון (צילום מתוך אינסטגרם)

מלניה ומקרון, לא יזיק לפעמים גם חיוך (צילום מתוך אינסטגרם)

התקשורת מאז סוף השבוע לא מפסיקה להלל את הסטייל שהציגה מלניה, שהאמת לנו הזכיר ישר את הלוק הבלתי נשכח שלבשה הדוכסית, קייט מידלטון, בין היתר גם בביקור המלכותי הראשון שלה בפריז לפני כ-4 חודשים. ובכל זאת אנחנו כל כך אהבנו את הלוק על שתיהן שללא ספק קשה בכלל לנסות להחליט מי עשתה את זה יותר טוב.

אדום זה לגמרי הלוק האידאלי לנחיתה בפריז (צילום מתוך אינסטגרם)

את הביקור האופנתי בצרפת, סיכמה מלניה דווקא בשמלה של בית האופנה האיטלקי 'ולנטינו', שהרווה שבחר את הלוקים, ציין כי הוא בית האופנה נוכח מאוד גם בפריז, ולכן רכש עבורה שם את השמלה הזו לפני מספר שבועות עבור הביקור.

מסכמים את הביקור (צילום: מתוך אינסטגרם)

אנחנו בכל אופן אהבנו את החליפה האדומה עם השיק הצרפתי והצנוע וללא ספק נשמח לאמץ בימים פחות חמים מהיום, בינתיים אנחנו נסתפק בתמונות.

איוונקה מציגה איך עושים את זה בקיץ בביקור משפחתי (צילום: מתוך אינסטגרם)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו