קריית ארבע: שיאני ישראל בשימוש בספריות ציבוריות - סרוגים

קריית ארבע: שיאני ישראל בשימוש בספריות ציבוריות

כ-92% מתושבי קרית ארבע מחליפים ספרים בספריות מה שמציב את ובכך היישוב מתייצב במקום הראשון ברשימת היישובים המשתמשים בספריות הציבוריות. מלאכי לוינגר, ראש מועצת קרית ארבע-חברון: "יש איכויות בספר שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר ואני גאה בתושבי היישוב שמייצגים בצורה הטובה ביותר את מושג "עם הספר"".

קריית ארבע: שיאני ישראל בשימוש בספריות ציבוריות
  אילוסטרציה פלאש90

בנתונים חדשים שהציג לאחרונה משרד התרבות והספורט נבחו הרגלי השאלות ספרים בספריות הציבוריות בארץ.

מתוך הנתונים שהוצגו עולה כי 92% מתושבי קרית ארבע-חברון משתמשים ומחליפים ספרים בספריות הציבוריות.

בדירוג הארצי בנערך בנושא, עיר האבות קודמת לנחל שורק, כפר ורדים רמת השרון ירושלים ואשדוד כאשר במקום האחרון מתייצבת תל אביב, שם רק 8% מהתושבים שואלים ספרים בספריות הציבוריות.

מלאכי לוינגר, ראש מועצת קרית ארבע חברון מדגיש: "בעידן של תכניות ריאליטי, אינטרנט וסרטי קולנוע, חשוב להזכיר כי הקריה בספרים תורמת רבות לאיכות החברה וידיעותיה."

"קרית ארבע חשה גאווה רבה להוביל את ערי ישראל בתחום הקריאה בספרים וזו היא עדות נוספת  למגוון האיכותי והעשיר שמאפיין את אוכלוסיית המקום".

מהנתונים של משרד התרבות והספורט עולה כי בשנים האחרונות חל גידול בשיעור הקוראים בספריות הציבוריות. במשרד מסבירים כי השינוי חל בעקבות הגידול במגוון הספרים וחידוש התשתיות בספריות.

מידי יום בקרית ארבע, שואלים מאות ספרים מהספרייה הציבורית שהספיקה לאחרונה לפתוח שתי שלוחות בשכונות השונות של היישוב. מול הביקוש הרב, אף נאלצו הספרניות להגביל חלק מהלקוחות ל-30 ספרים לשבוע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו