מפחדות להזמין מהאינטרנט? פתרון חדש יאפשר לכן למדוד לפני התשלום

מפחדות להזמין מהאינטרנט? פתרון חדש יאפשר לכן למדוד לפני התשלום

כל כך הרבה פריטים יפים וזולים נמכרים באינטרנט, אבל לא מעט מאיתנו עדין חוששות להזמין מהסיבה העיקרית- אי אפשר למדוד! השבוע חשפה אמזון פתרון חדש ופשוט שללא ספק הולך לפתור את הבעיה הזו ואפילו עתיד להפוך את חווית הקנייה שלנו למהנה הרבה יותר

גאוני: פתרון חדש יאפשר לנו למדוד לפני ההזמנה

כל פאשניסטה ממוצעת יודעת שהיום כבר אפשר להשיג את הפריטים הכי שווים, במחירים הכי זולים באינטרנט. אבל לא מעט מאיתנו עדין ממשיכות להעדיף את השופינג שלנו בשיטה הישנה והמוכרת ומבזבזות עשרות שעות בסיבוב בקניונים ובחנויות בקרבת ביתנו.

הסיבה העיקרית שמונעת מכולנו לעבור לשופינג וירטואלי, נובעת מהעובדה שאי אפשר למדוד, למשש ולבדוק אם הנעל/הבגד מחמיאים לנו בכלל. את זה הבינו היטב אתר אמזון והחליטו ליזום פתרון חדש שישכנע לא מעט מאיתנו לעבור לשופינג וירטואלי.

השבוע חשפה 'אמזון' את שירות המלחתה החדש שלה- 'Amazon Prime Wardrobe', שמאפשר למדוד את הבגדים בבית לפני הרכישה. כלומר הלקוחות יוכלו להזמין 3 פריטי לבוש לפחות, מבין אלפי הבגדים המוצעים באתר כדי למדוד קודם בבית עוד לפני שהם משלמים עליהם. הבגדים ישלחו אליהם ל-7 ימים, בהם יוכלו למדוד אותם ולהחליט מה הם רוצים לרכוש ומה להחזיר.

בנוסף לכך יזכו הרוכשים להנחות בקנייה, למשל: 3 או 4 פריטים שירכשו מהחבילה הנשלחת אליהם, תזכה אותם ב-10% הנחה מהמחיר הסופי. אם ירכשו 5 פריטים ויותר שיעור ההנחה עולה ל-20%. על מנת להחזיר את הפריטים הלא רצויים, מספיק לשים אותם בחזרה בחבילה ממנה הגיעו והם יוחזרו לחברה.

השירות החדש עדיין נמצא בשלבי ניסוי, ומוענק בימים אלה בחינם למנויי אמזון פריים, שגם לא יצטרכו לשלם על המשלוח. אך ללא ספק יש כאן פריצת דרך חדשה שאנחנו מקווים שעוד רשתות אופנה ירצו לאמץ – כי איזה חדר מדידות טוב יותר מהחדר הפרטי שלנו?

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו