וַיְהִי בַדֶּרֶךְ, בַּמָּלוֹן - מחפשים איפה להתארח בשבת? - סרוגים

וַיְהִי בַדֶּרֶךְ, בַּמָּלוֹן – מחפשים איפה להתארח בשבת?

"האורחים שלנו זוכים לקבל אווירת חג אמיתית", מדגיש משה טולדנו, מנהל "קראוס נופש" מקבוצת "אשת טורס". "לאורך כל החג האורח שלנו מרגיש את הערך המוסף שלנו, שיש מי שדואג לאורח החיים הדתי ולתכנים הדתיים".

author-image
וַיְהִי בַדֶּרֶךְ, בַּמָּלוֹן - מחפשים איפה להתארח בשבת?
  להתארח בשבת בבית מלון. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

הדרך היפה והנכונה להעביר את השבתות והחגים, היא בבית מלון. בלי הלחץ של ההכנות והבישולים והאם האוכל יספיק ומה יגידו האורחים. רק להירגע בשלווה עם חברים ומשפחה בבית מלון יפה ומושקע. והכי חשוב – באווירת שבת וחג כהלכתו ומתוך ידיעה ברורה ושלמה שיש מי שדואג לתוכן דתי ולאורח חיים עם הקפדה על הלכות כשרות מחמירות.

ב"קראוס נופש" לא מסתפקים בהבטחה נוסח "לא לדאוג, זה מלון לדתיים", אלא נוקטים מהלכים כדי להבטיח שאורחות החיים של אורחים המקפידים יישמרו, ושהתכנים הדתיים והמסורתיים של החג או השבת יבואו לידי ביטוי. החל מכשרות למהדרין ועד לבעלי תפילה, חזנים וצוות שירה – כדאי שתכירו את הצעדים אותם נוקטים בקראוס נופש מקבוצת "אשת טורס" עבורכם.

מגוון מלונות בכל הארץ לחופשה איכותית וכשרה| לחצו כאן  

כל מלון כשר למהדרין

הסירו דאגה מלבכם – רוב המלונות אותם מציעים ב"קראוס נופש" הם כשרים למהדרין, כך שיתאימו לכל המגזרים השונים בציבור הדתי. בכל פרסום תקבלו פירוט לגבי הכשרויות בכל מלון. לא תצאו מהמלון בתחושה חמצמצה שהתפשרתם על סוגיית הכשרות.

"רוב המלונות הם בכשרות הרבנות", מטעים טולדנו, משה טולדנו, מנהל "קראוס נופש" מקבוצת "אשת טורס", "ואנחנו מכשירים אותם לכשרות מהדרין. מלון שאינו מהדרין – אנו דואגים לשדרג אותו לכזה. בכל מלון כזה נמצא משגיח צמוד מטעם הגוף המכשיר למשך כל זמן הארוח, בנוסף למשגיח הקבוע. חשוב לנו לקלוע לא רק לטעמו של הציבור המסורתי אלא גם לטעמו של הציבור המקפיד".

צוות מלווה צמוד

כדי להבטיח שאורחיהם יקבלו את השירות הטוב ביותר, ב"קראוס נופש" מקפידים להחזיק בבתי המלון צוותים נפרדים מטעמם, שאינם קשורים לצוותי המלונות הקבועים. "זה צוות שעובד בשיתוף פעולה עם המלון ותפקידו לתת יחס חם ואישי לאורחים שלנו", מסביר משה טולדנו.

"הצוות של קראוס נופש מקבל את האורח מהרגע שהגיע למלון. נותנים לו תכנייה מסודרת בה מפורטים האירועים, מועדי התפילות ומה קורה בכל שעה ושעה. הם מטפלים בכל תלונה או בקשה של האורחים. למשל, תפקיד הצוות לוודא שכל אורח מקבל את סוג החדר שהוא הזמין, וכן שבחדר האוכל ישב במקום שהוא רוצה, עם השם שלו על השולחן ועם האנשים שהוא מעדיף לצדו, והתפילות בנוסח שהוא מכיר ואוהב".

ואכן, רבים בוודאי נתקלו ביחס לא מספק  כשפנו עם בעיה אישית כלשהי לצוות המלון, אשר לעתים עושה את המינימום כדי לפתור את המקרה. הצוותים של "קראוס נופש" דואגים לכל מחסור ופותרים כל בעיה כדי לענות על הצרכים והבקשות של הציבור הדתי, כל הדרך לאווירת חג של ממש!

חדר אוכל נפרד

בכל מלון, האורחים של "קראוס נופש" נהנים מחדר אוכל נפרד ופרטי, להנאתם המלאה. טולדנו: "יש לנו את הבידול שלנו כך שאין בעיה של חילול חג או שבת. אף אחד לא יוציא פתאום מצלמה ויצלם. זה מובן לכולם, כי הציבור כולו דתי".

רב, חזנות וצוות שירה

האורחים במלונות של "קראוס נופש" ייהנו מרב המנהל את ענייני הדת במהלך חופשת החג. הרב עונה על שאלות, בפסח מנהל ומוביל את הקריאה בהגדה, בערב שבת מפקח על קבלת השבת. כך בכל סוף שבוע וחג – ראש השנה, יום כיפור, סוכות, פורים, פסח, שבועות.

"בנוסף לרב צמוד אנחנו דואגים לבעלי תפילה שיודעים להתפלל ולקרוא בתורה והם מנהלים את התפילות בצורה מסודרת. בחדר האוכל עורכים את ברכת המזון ביחד. לצדם אנו דואגים לצוות שירה וחזנות שמקיימים שירה בציבור, מזמורים ופיוטים לאחר הארוחות", מדגיש טולדנו.

"הנקודה המרכזית היא שלכל אורך החג האורחים שלנו מרגישים את הערך המוסף שלנו, שיש מי שדואג לצרכי הדת ולתכנים המסורתיים המלווים אותנו מזה דורות. יש מי שדואג לדברים שהכי חשובים לציבור הדתי, על כל גווניו ורבדיו", מסיים טולדנו.

והרי בסופו של דבר, למען קיום ערכים אלה ושמירה עליהם אנו שבים ומתכנסים בכל שבת ובכל חג ומועד.

מגוון מלונות בכל הארץ לחופשה איכותית וכשרה| לחצו כאן  

חופשה מפנקת כהלכתה. מלון יערים. צילום: יחצ

מהמלונות ש"קראוס נופש" מתארחים בהם:

מלון לביא. קיבוץ לביא שוכן על אם הדרך מטבריה לציפורי, במקום בו שכן "פונדקא דלביא", והמלון הנוכחי משמר את הכנסת האורחים שנהוגה במקום מימים ימימה. במלון 184 חדרים – סוויטות, דלוקס וחדרי גן, ושלל פעילויות כמו בריכה מחוממת, חדר כושר, טיולים בסביבה ועוד בילויים.

מלון ניר עציון. נמצא בלב המושב השיתופי ניר עציון שעל הר הכרמל וסמוך לחוף הכרמל. המלון מורכב מ-77 חדרים בבניין המרכזי ו-57 חדרי גן בין מדשאות וגינות פורחות. שמורת חוף דור/הבונים נמצאת במרחק נסיעה קצרה, כמו גם עתיקות קיסריה, סמטאות זיכרון יעקב, אתרי העיר חיפה וכמובן מכמני הר הכרמל.

רמדה ירושלים. נמצא בכניסה לעיר, בסמוך לעיר העתיקה, הכותל המערבי, מגדל דוד, מוזיאון ישראל, טיילת החומות ועוד. חדר האוכל המרכזי מציע תפריט עשיר, ובמלון פועלות גם מספר מסעדות נוספות, לצד בריכת שחייה, מועדון בריאות, בית קפה ובר יוקרתי לבילוי לילי.

פתאל לאונרדו פלאזה ירושלים. מלון בוטיק הממוקם בנקודה אסטרטגית בעיר – במרחק 15 דקות הליכה מהעיר העתיקה, דבר המבטיח טיולים נפלאים גם בשבתות ובחגים; ובמרחק הליכה דומה מקניון ממילא. במלון פועלות שתי מסעדות כשאחת מהן, "פרימוורה", היא מהטובות בעיר.

מלון יערים. אויר הרים צלול כיין זה כאן! בהרי ירושלים, בלב הטבע והירוק, נמצא מלון יוקרה חדיש, ובו כל הפינוקים: בריכת שחייה, מועדון לילדים, ספא וכל מה שצריך להעביר חופשה מפנקת כהלכתה. המלון נמצא סמוך לקיבוץ מעלה החמישה ובו 230 חדרם משופצים ומאובזרים עד לפרט האחרון.

מגוון מלונות בכל הארץ לחופשה איכותית וכשרה| לחצו כאן    

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו