דרמה בבית המשפט: שבעת הנערים מסרבים להשתחרר - סרוגים

דרמה בבית המשפט: שבעת הנערים מסרבים להשתחרר

דרמה מתנהלת בשעות האחרונות בבית משפט השלום בירושלים. המורחקים המנהליים שנעצרו הבוקר בחשד להפרת צווי הגבלה מנהליים מסרבים להשתחרר בתנאים בבית המשפט "השב"כ והמשטרה מתעללים בנו"

author-image
דרמה בבית המשפט: שבעת הנערים מסרבים להשתחרר
  (צילום אילוסטרציה: קובי גדעון/פלאש90)

בשעות האחרונות הובאו לבית המשפט השלום בירושלים שבעת הנערים שנעצרו הבוקר בחשד להפרת צווי הגבלה ואיסורי יצירת קשר מנהליים שהוצאו נגדם. העצורים, חלקם קטינים, המיוצגים ע"י עו"ד נתי רום מארגון חוננו מסרבים להשתחרר בתנאים מגבילים אותם הציעה המשטרה.

הסיבה לסירובם להשתחרר לדבריהם היא העובדה כי " השב"כ והמשטרה מתעללים בנו, ורודפים אותנו". נזכיר כי מדובר בצווי הגבלה מנהליים אשר חתומים בידי אלוף פיקוד העורף תמיר ידעי ואלוף פיקוד מרכז רוני נומה. הצווים מרחקים את הנערים והבחורים מאזור יהודה ושומרון ללא משפט וללא אשמה, ומטילים עליהם מגבלות נוספות של איסורי יצירת קשר ולחלקם אף מעצרי בית ליליים.

עו"ד נתי רום המייצג את העצורים סיפר "מדובר בהחלטה של העצורים, אשר מרגישים נרדפים. מצער שהמשטרה והשב"כ מביאים נערים אשר כל חייהם לפניהם להעדיף את השהות מאחורי סורג ובריח מאשר להשתחרר מהמעצר. החלטה זו של העצורים צריכה להדליק נורה אדומה אצל כל מי שזכויות אדם בגרונו. מדובר בשימוש בהליכים מנהליים, בלתי דמוקרטים ומקוממים אשר רומסים את זכויותיהם כבר שנים באמצעות הליכים מנהליים. מדובר בנוער אידיאליסטי שהיה ניתן לרתום את כוחותיהם הרבים להפרחת השממה ולמטרות התיישבות ולצערנו המציאות הקשה והחלטות לא נכונות של כוחות הביטחון מעמיקים את הקרע ויוצרים ניכור וריחוק. חבל שאין בשב"כ מבוגר אחראי שיעצור את הרמיסה של זכויותיהם ויביא את הסוגיה לפתרונה." הוסיף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
עצוב! לא להאמין שהימין בשלטון
אמא רוסיה | 12-06-2017 20:33
2
סיפור אמיתי שהיה: ויהי ביום השישי ויבוא החרדק השפל
סיפור אמיתי שהיה: ויהי ביום השישי ויבוא החרדק השפל ליפמ | 12-06-2017 22:17
סיפור אמיתי שהיה: ויהי ביום השישי ויבוא החרדק השפל ליפמאן לשוק מאה שערים. ויבקש לקנות ספר בחנות עין יעקב. ויראו אותו סיקריקים ויפיצו קול שמועה במחנה. ויתגודדו סיקריקים על פתח החנות ויבקשו לשבור הדלת. ויאמרו למוכר שמעון גוטפרב הוציא אלינו את האיש החרדק ונדעה אותו. וימאן גוטפרב. וימלט את החרדק מן הפתח האחורי ויברח לרחוב מאה שערים. והסיקריקים הוכו בסנוורים. ויבואו סיקריקים אחרים לרחוב מאה שערים. ויבקשו לדעת את ליפמן. ויבואו רבי אהרלך שהם בעד חרדקים וימלטוהו ממאה שערים. ויבואו הרוצחים קלגסי הציונים וירביצו מכות נמרצות בכל חובש כובע שחור נמוך ותרב התאניה.
3
עד מתי?
אמא כאובה | 13-06-2017 0:21
עד מתי תתעללו במיטב הנוער? בלי חוק ומשפט, בשנאה עצמית ואישית גרידא!
4
קן ציריה בהצלחה לכם
דורין | 13-06-2017 4:27
מצויין אהבתי תמשיכו בעזרת ה שונאי ישראל מבינינו יפלו מהר מאוד ואיפה שר המשפטים כאן משחק תופסת עם הממשלה
5
כן.... בטח....
אחד ש... | 13-06-2017 9:55
הפרחת השממה. השיממון היחידי שיש מהם זה כאשר הם ישנים, בכל שאר הזמן למרות שהם נערים אין להם לא דין ולא דיין. יאללה, בוא נראה אותם, קיבלו החלטה שיעמדו אחריה.
6
באלגן
יהודה | 13-06-2017 9:58
טוב מאוד כול היהודים להצתרף אלהם ולא לתת לשילטון הנציוני להגביל יהודים שיגבילו ערבים מחבלים
7
בה! מתחילים להתעורר! חיזקו ואימצו!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אלדד | 13-06-2017 9:59
אוהבים אתכם!
8
צווי הרחקה
קרויטורו אפי | 13-06-2017 11:53
לאבנר שפירא. לדעתי נסחפת. האשמה שלך מובאת כהוכחה מושלמת לביצוע חריגות מניהול חיים תקין לפי מגבלות החוק. מעניין באיזה חלום התגלה לך החיזיון המופלא. האם הוכחות חלומך לא נמצאים גם בתחום המערכת של פורעי החוק המוסלמים. ואולי נגדיר כאן עוד סימבולים לכל מיני כתות שאסור לאפשר להם לנשום אלה רק מתחת לפני המים. כי באויר זה מסוכן לציבור הנאור החובש את עמדות השילטון.