חובשת מד"א טיפלה באישה הותקפה ופונתה לביה"ח - סרוגים

חובשת מד"א טיפלה באישה הותקפה ופונתה לביה"ח

חובשת של מד"א שטיפלה באישה שחשה ברע הותקפה באגרופים על ידי בן זוגה ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים 'סורוקה' שבבאר שבע. התוקף נעצר

author-image
חובשת מד"א טיפלה באישה הותקפה ופונתה לביה"ח
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

חובשת של מד"א שטיפלה הערב (שבת) באישה שחשה ברע הותקפה באגרופים על ידי בן זוגה ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים 'סורוקה' שבבאר שבע.

על פי הדיווח באתר ynet, בשעה 18:00 בערב הגיעה האישה לנקודה של מד"א שבמועצה האיזורית 'תמר' הסמוכה לים המלח, כשהיא מלווה בבן זוגה, גבר כבן 40. החובשת חששה שהאישה לקתה במכת חום, שאחד מתסמיניו הוא בלבול. היא החלה לתשאל אותה כדי לבדוק את מצבה ולשלול מכת חום.

על פי התלונה שהוגשה למשטרה, בן הזוג לא נתן לחובשת לתשאל את המטופלת ואמר כי רק הוא יענה לשאלות. לאחר שהחובשת ענתה שהיא מבקשת לשמוע את המטופלת שכן הדבר חיוני לטיפול בה, החל הגבר לצעוק עליה שרק הוא ידבר ותקף אותה באגרופים ובעיטות.

בעט בי וזרק אותי על השולחן

שרה, החובשת שהותקפה, סיפרה הערב: "הגבר ביקש לדבר בשמה ושמעתי מה שהיה לו להגיד. בדרך כלל כשאדם נמצא בהכרה חשוב לנו לשמוע אותו. חשדתי שהיא סובלת מהתייבשות בגלל הקאות וכי היה לה קר. רציתי לשמוע אותה, מה כואב לה. כשפניתי אליה הוא אמר לי 'את תשמעי מה אני אומר לך ואת תעשי מה שאני אומר לך'. אמרתי לו 'אתה צועק עליי'? מיד אחרי זה הוא בעט בי, זרק אותי לרצפה ונפלתי הצידה על השולחן. הוא פוצץ אותי במכות ואז יצאה הפרמדיקית והדפה אותו מעליי. נחבלתי באגן, בגב התחתון, ביד ובמרפק".

שרה מציינת כי מדובר עבורה באירוע חריג. "בדרך כלל אני מקבלת תודות על הטיפול. מה שקרה היום גורם לי להרגיש רע אבל אני לא מוותרת על התפקיד הזה בחיים. יש הרבה אנשים אחרים טובים".

הפרמדיקית ירדן מאדר הייתה בחדר סמוך: "הזוג הגיע כשהאישה לא חשה בטוב. החובשת קיבלה אותם וניסתה לברר מה קרה. הגבר החל להתלהם והחלו צעקות. הוא צעק 'תטפלו בה' ואמר 'אל תגידי לי מה לעשות'. ראיתי את החובשת על הרצפה, הזדעזעתי. הוא בעט בה, היא עפה על הרהיטים ולרצפה. כשהיא קמה זה המשיך, הוא ניסה להמשיך לתקוף אותה ואני חצצתי ביניהם ומנעתי ממנו בגופי לפגוע בה. ניסיתי להרגיע אותו. הוא יצא החוצה ומיד נעלתי אחריו את הדלת וקראתי למשטרה. הפציינטית באותו זמן נותרה איתנו. האירוע היה יכול להיגמר אחרת לגמרי".

האישה שחשה ברע קיבלה טיפול ופונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. במקביל, הוזנק אמבולנס נוסף שפינה לסורוקה את החובשת אחרי שקיבלה טיפול תרופתי נגד כאבים.

אירוע תקיפה חמור

מנכ״ל מד"א, אלי בין: "מדובר באירוע תקיפה חמור ביותר נגד צוותי מד"א שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. אני קורא למשטרת ישראל ולרשויות אכיפת החוק למצות את מלוא הדין עם התוקף ובכך להעביר מסר חשוב. עלינו כחברה לגנות כל אלימות מהסוג הזה נגד צוותי רפואה".

ממשטרת מחוז נגב נמסר: "בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על תקיפת פראמדיקית שהגיעה יחד עם צוות רפואי להגשת טיפול למטיילות באיזור עין בוקק, צוות שוטרים הגיע למקום. השוטרים איתרו את החשוד בתקיפה, עצרו והעבירו ואותו לתחנת המשטרה בערד להמשך חקירה, מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו