זוועה בחדרה: הורים כלאו נער בן 14 כל חייו - סרוגים

זוועה בחדרה: הורים כלאו נער בן 14 כל חייו

זוועה בחדרה. שירותי הרווחה שהגיעו היום לדירה בחדרה נדהמו למצוא בה נער בן 14 במצב של הזנחה קשה. ככל הנראה הנער הוחזק בבית ולא יצא ממנו מעולם

זוועה בחדרה: הורים כלאו נער בן 14 כל חייו
  הדירה בה נמצא הנער (באדיבות ynet)

זוועה בחדרה. שירותי הרווחה שהגיעו היום לדירה בחדרה נדהמו למצוא בה נער בן 14 במצב של הזנחה קשה. ככל הנראה הנער הוחזק בבית ולא יצא ממנו מעולם.

שירותי הרווחה הגיעו לדירה בעקבות תלונה של השכנים על צחנה. השוטרים ועובדים סוציאליים הגיעו למקום ומצאו בו נער בן 14 בחדר נעול ובמצב של הזנחה קשה. המשטרה פתחה בחקירה ועיכבה אתת הוריו של הנער, כבני 60. הנער, שאינו דובר עברית, פונה לטיפול גורמי הרווחה ולבדיקה רפואית בבית החולים הלל יפה.

הדירה בה נמצא הנער (באדיבות ynet)

הדירה בה נמצא הנער (באדיבות ynet)

השכנים לא ראו מעולם את הנער

אתר ynet דיווח כי הנער נמצא לאחר ששכנים של המשפחה התקשרו לעירייה ודיווחו על צחנה עזה ששוררת בבניין. למקום הגיעו פקחי העירייה שמצאו דלת נעולה, חששו שבדירה נמצאת גופת אדם והזעיקו את המשטרה. השוטרים שהגיעו לדירה המשיכו לנסות להיכנס אליה, אולם לא הצליחו לפרוץ את הדלת. בהמשך אחד השוטרים נכנס לדירה דרך החלון ואז הותקף על-ידי הוריו של הנער. השוטר הצליח להשתלט על ההורים ואז פתח את הדלת ליתר השוטרים והפקחים.

מבירור עולה כי ההורים עברו לחדרה ב-2009, מבלי שלרשויות היה ידוע על כך שמתגורר עמם נער. חלק מהשכנים סיפרו כי מעולם לא הבחינו בנער.

הילד נראה כמו זומבי

"הילד נראה כמו זומבי, כמו בסרטי אימה – מופנם, עם עיניים גדולות, לא מסופר", סיפר צ'יק וקנין, שכן של המשפחה. "הוא לא היה בחוץ. ראינו אותו במשך השנים שהמשפחה מתגורר פה אולי 5-6 פעמים בלילה, יוצא בשעות מאוחרות. ההורים היו מגוננים עליו ולא נותנים לו לדבר איתנו".

וקנין סיפר כי המשפחה חיה במצוקה קשה מאוד וכי נעשו פניות לרשויות במהלך השנים בעניינה. "קרוב לחמש שנים שכבר באו לבדוק, דפקו בדלת ולא פתחו להם", אמר. "היום כבר באו והפעילו את מידת הכוח הסבירה. היו צריכים לפרוץ את החלון כדי להיכנס".

על המאבק בין השוטר להורים סיפר השכן: "האבא זרק את השוטר החוצה ותקף אותו, לא נתן לו להיכנס. לאחר שהשוטר נכנס, הוא יצא משם עם בחילות והקאות מרוב הריח והזוהמה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הפרזה פראית בכותרת
רפ | 14-05-2017 15:46
על פי הפרסומים מיום ראשון מסתבר שהזוועה היחידה היא העיתונות בארצנו.