הרצוג מציג: זו הדרך היחידה לנצח את נתניהו - סרוגים

הרצוג מציג: זו הדרך היחידה לנצח את נתניהו

יו"ר מפלגת 'המחנה הציוני', חבר הכנסת יצחק הרצוג, התייחס למצב בזירה הפוליטית ולשיטת הממשל ואמר כי יש דרך אחת לנצח את ראש הממשלה, בנימין נתניהו

הרצוג מציג: זו הדרך היחידה לנצח את נתניהו
  (צילום: סיון פרג')

יו"ר מפלגת 'המחנה הציוני', חבר הכנסת יצחק הרצוג, התייחס למצב בזירה הפוליטית ולשיטת הממשל ואמר כי יש דרך אחת לנצח את ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

בראיון שהעניק לעיתונאי יעקב כץ, בועידת ה'ג'רוזלם פוסט', אמר הרצוג: "הדרך היחידה שהמפלגה שלי תעשה שינוי בממשל הקיים היא להקים בלוק מרכז חזק ואיתן כמו שהקמתי עם ציפי לבני בנוסף עם אנשים שאשמח לקחת חלק איתם כמו בוגי יעלון, גבי אשכנזי, אהוד ברק, בני גנץ, אורלי לוי ומשה כחלון ועוד מפלגות רבות ".

"אני מאוד מקווה שנוכל להעביר חזון מרכזי ברור בישראל – גם על בעיות כלכליות וסוציאליות, וכמו כן בנושאים של שלום וביטחון, שכל כך חשובים לאנשי ישראל", אמר.

הרצוג התייחס גם לנסיונותיו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ להניע את התהליך המדיני ואמר כי "אם נתניהו יבחר את מה שטראמפ רוצה, הוא יהנה מתמיכה של הציבור הישראלי, כולל מהמפלגה שלי. אם נתניהו יבחר את מה שהוא בדרך כלל רוצה, הוא יבנה לעצמו חסימה פוליטית ומלחמה חזקה עם הקואליציה ויוחלף ברגע שזה יהיה אפשרי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו