לשתות מבועה: הכירו את בקבוקי המים של העתיד - סרוגים

לשתות מבועה: הכירו את בקבוקי המים של העתיד

מידי שנה מיליוני בקבוקי פלסטיק נזרקים ומזהמים את כדור הארץ, אך בעקבות המצאה חדשה של סטודנטים מקולג' בלונדון המצב עשוי להשתנות ויחד עם זאת לשנות לגמרי את הדרך בה שתינו מים עד היום • צפו עכשיו

לשתות מבועה: הכירו את בקבוקי המים של העתיד
  כך נראה הבקבוק האכיל (צילום מסך , Skipping Rocks Lab - Ooho)

סטודנטים מקולג' אמנויות בלונדון, מצאו דרך ידידותית לקדם את נושא איכות הסביבה והמציאו פתרון מגניב במיוחד לבעיית בקבוקי הפלסטיק, על ידי המצאת בקבוקי מים אכילים- כן ממש כך.

הבקבוק האכיל והייחודי שנקרא 'אוהו!' נראה מעיין כדור סליקון שקוף וגמיש, שכולו אכיל ומכיל בתוכו כ-250 מ"ל מים(נפח של פחית סטנדרטית). המעטפת החיצונית שלו עשויה מאצות, בה ניתן לעשות חור ולשתות את המים או לאכול את כולה בשלמות עם המים.

עלות של 2 סנט לייצור בקבוק אכיל 

הרעיון נלקח בהשראה משיטות הבישול של המטבח המולקולרי, שם כבר נפוצה הכנת בועות מים בשיטה דומה לזו של הבקבוק האכיל. הייצור עולה כ2 סנט לכדור ומיוצר בשלב זה ללא טעם.

בימים אלה הסטודנטים מגייסים למימון הפטנט חצי מיליון דולר באמצעות מימון ההמונים ומבטיחים בעתיד להוסיף לו טעמים לבקבוק האכיל או ליתר דיוק לבועה.
אם הרעיון ירוץ טוב כפי שאנו צופים, ככל הנראה גם כאן בישראל נזכה ליהנות מבקבוקי המים האכילים ולגבי בעיית כשרות האצות, לפי בדיקה קצרה שלנו ברשת יש עוד שלל חומרים שונים שמהם ניתן לייצר את שכבת הג'לי העוטפת את הכדור, כך שזה לא אמור להטריד אותנו במיוחד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גגג
גגג | 03-05-2018 12:59
מדהים!!!