ביקורת הופעה 'יונינה': האם הקסם עובד גם על הבמה הגדולה?

ביקורת הופעה 'יונינה': האם הקסם עובד גם על הבמה הגדולה?

לא יודעת איך בחרתם להעביר אמש את היום הראשון של חול המועד עם המזג האוויר המוזר הזה, אני בכל אופן הלכתי על בטוח ונסעתי להופעה של הצמד הויראלי 'יונינה' לבדוק האם הקסם עובד גם על הבמה הגדולה

author-image
מהסלון הקטן לבמה הגדולה: ביקורת הופעה 'יונינה'

אני כמו כולם, התאהבתי לראשונה בצמד 'יונינה' מהסרטונים המוזיקליים בפייסבוק. מידי סופ"ש הייתי נתקלת בהם במקרה או בכוונה בשלל קאברים שלא יכולתי לעמוד בפיתוי ולהמשיך לגלול אותם מבלי לפתוח לשמוע. ובכל זאת אם נניח את הדברים על השולחן יש עשרות אם לא מאות זוגות חמודים שעושים קאברים מושקעים יותר או פחות.

אבל מה שמייחד את יוני ונינה מעבר ליכולות המוזיקליות שהם מפגינים בכל קאבר, הוא ללא ספק האווירה הביתית, עם התינוקת ביד אחת והמצלמה הביתית מצד שני. לכן מעבר לסקרנות לשמוע את השירים המקוריים שלהם, הייתי סקרנית לגלות האם הצמד המוזיקלי האהוב יצליח להביא ייחודיות גם אל הבמה הגדולה.

עושים מוזיקה גם מעבר לפייסבוק (צילום:לינוי משעלי, סרוגים)

עם הרכב נגנים, תאורה וסאונד מושקעים וילדה אחת מתוקה ביביסיטר אצל ההורים עלו יוני ונינה על הבמה. המופע שלהם הורכב משלל קאברים מוכרים לשירים ישראלים ולועזיים, ניגונים ושירים מקוריים מאלבום הבכורה שלצד כל אלו נמצאים סיפורים שללא ספק אי אפשר לספק בפייסבוק.

'כבר בפגישה הראשונה נינה ביקשה נינה שאשלח לה שיר שלי' מספר יוני רגע לפני שהוא שר בדיוק את השיר ששלח לה, שהאמת מסביר ללא ספק את המשך הסיפור שהסתיים בחתונה ובינתיים בילדה אחת מתוקה. משיר לשיר מתחזקת ההיכרות עם הזוג יונינה, החל מהסיפורים המשעשעים ועד לשירים המקוריים שמספרים על הזוגיות, הילדה החיים ומה שביניהם.

חזקים יותר באנגלית

הופעה שלמה של כמעט שעתיים, גרמה לי להבין שאם יש משהו שבאמת גורם לי ליהנות מהופעות זה שילובים מפתיעים. מעבר לקאברים המשלבים לועזי, עברי וניגונים יחד יש בחיבור עצמו של יוני ונינה שילוב קסום ודי מפתיע הן מבחינה מוזיקלית והן מבחינה אישית. ברמה האישית אם הייתי צריכה להחליט על מה צריך להוסיף עוד למופע אז הייתי דווקא הולכת על מוזיקה באנגלית שבה הצמד הזה פורח מכל הבחינות ואולי גם עוד כמה קאברים מוכרים, כי הם ללא ספק מצליחים להוציא מהם ערך מוסף חדש ורוחני שעושה טוב אפילו לאמנים מוכרים כמו רמי קליינשטין או מתיסיהו.

אפילו לשפה הלועזית הם מצליחים להכניס רוחניות (צילום לינוי משעלי, סרוגים)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
"מצליחים להוציא מהם ערך מוסף חדש ורוחני"- בניגוד להלכה?
מלכי | 14-04-2017 1:06
איך זוג המחטיא את הרבים "בקול אישה" - מפיק "רוחניות"? איך תתכן "רוחניות" כשמדובר במעשה המנוגד לתורת ה'? מי שחש פה רוחניות, כנראה הוא חי ב"דמיונות של רוחניות", ולא ברוחניות אלוקית המכוונת ע"י ההלכה.
2
ממש בושה
| 16-04-2017 10:50
לפחות שיורידו את כיסויי הראש, שניהם
3
בקשה אישית ....מכולנו שמחכים להתרגש
איילה | 27-09-2017 17:30
נווווו אז מתיי עוד הופעה..??בעוונותיי...גיליתי אותם רק עכשיו.הרוחניות והחיזוק באמונה ממקום נקי ואהבה צלולה מחבר גם לבורא עולם ולעצמנו ולאחד לשני ללא שיפוטיות או עכבות מאותה אנרגיה ודרוש בימים חזקים אלה...אוליי משהו עם יונתן רזאל וזוגתו??????בכלל תבוא הגאולה!.אמן