מסקר חושף: מיהי אושיית הפייסבוק המצחיקה ביותר במגזר?

מסקר חושף: מיהי אושיית הפייסבוק המצחיקה ביותר במגזר?

כוכבי הרשת של המגזר מתחזקים משנה לשנה, אז מי זכה הפעם במקום הראשון בסקר אושיות הפייסבוק של מסקר? היכנסו וגלו

מסקר חושף: מיהי אושיית הפייסבוק המצחיקה במגזר?

זה לא סוד שבשנים האחרונות הציבור הדתי-לאומי מתחזק בפייסבוק ובטוויטר, שהבולט בתחומים מתרכז בסאטירה והומור. בסקר שערך מכון 'מסקר', השיבו 2,650 איש לסקר, מהם 27 אחוז בעלי השקפה ציונית דתית תורנית, 35 אחוז בעלי השקפה ציונית דתית קלאסית, 23 אחוז בעלי השקפה ציונית דתית ליברלית ו-15 אחוז דתיים שאינם עונים על ההגדרות הקודמות.

ברשימת הכותבים בקטגוריית ההומור והסאטירה, בחרו העונים על הסקר את חנוך דאום כאושיה המצחיקה ביותר בפייסבוק אחריו דורגו לפי הסדר: יותם זמרי, רביטל ויטלזון יעקבס, אמיר מויאל, יאיר אורבך, יבגני זרובינסקי, מתן צור, אור רייכרט, נעם פתחי ואורי מלמד. בעשירייה השנייה בקטגורית ההומור, אפשר למצוא גם את: יאיר יעקבי, מלך זילברשלג, יחיאל רדוצקי, אבי סגל, אסף וול ועוד.

הציבור הדתי לאומי בחר את האושיות של הפייסבוק (צילום:שטארסטוק)

"צריך לזכור כי רוב האושיות המופיעות בסקר עוסקות לפרנסתן בתחומים שונים ואינן בהכרח אנשי תקשורת עם גישה ובמה לקהל הרחב. ייתכן כי לא היו מגיעות לאף במה תקשורתית כלשהי, או לאיזו מידת השפעה מינימלית על הציבור הרחב, לולא הפייסבוק. לכן, דווקא הרשת החברתית הזו, היא הבמה החשובה ביותר כיום". מסרו במכון "מסקר" למאקו.

בנוסף בסקר שנערך נשאלו העונים לבחור את המשפיעים בפייסבוק בקטגוריה הכללית, הכוללת כותבים העוסקים בתחומי האקטואליה, הפוליטיקה והחברה. מהסקר נמצא כי סיון רהב-מאיר היא האושייה הפופולרית ביותר. אחריה בעשירייה הראשונה מופיעים לפי הסדר עמית סגל, ידידיה מאיר, יאיר שרקי (שבקרב הקהל הצעיר הגיע אף למקום השני), הרב חיים נבון, אמילי עמרוסי, עירית לינור, אראל סגל, אלישיב רייכנר וחגי סגל.

בעשירייה השנייה אפשר למצוא את חה"כ לשעבר שרון גל, המתמודד בימים אלה בעונה השמינית של תכנית הריאליטי "האח הגדול", הפובליציסט שמעון ריקלין, אביחי שורשן, קרוליין גליק, אילעאי עופרן, מייסד ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, הלל גרשוני, גדעון סער, אורי שכטר ורחלי מלק בודה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו