'בזמן שנווה רדף מתנחלים ענת קם סחבה לו מסמכים' - סרוגים

'בזמן שנווה רדף מתנחלים ענת קם סחבה לו מסמכים'

זעם הימין: ארגון "מטות ערים" מאשים את אלופי צה"ל ברדיפת מתנחלים בזמן שהשמאל הרידקלי, לטענתם, נהנה מחסינות. "פרשת ענת קם חייבת להיות נורת אזהרה לכל אותם בכירים". ח"כ מיכאל בן ארי דורש משר הפנים לסגור את עיתון 'הארץ'.

'בזמן שנווה רדף מתנחלים ענת קם סחבה לו מסמכים'
  לא שם לב מה קורה בלשכה. נווה (פלאש 90)

הימין זועם. שוב הוכח, טוענים בימין, כי השמאל הרדיקלי מסכן את ביטחון המדינה. העובדה שדווקא המסמכים הסודיים נגנבו לאלוף פיקוד המרכז לשעבר יאיר נווה, גרמו לכמה ארגוני ימין לשחרר קיטור על האלוף, שלטענתם, "רדף" את המתנחלים ואנשי המאחזים.

ארגון "מטות ערים" פרסם בהודעתו לתקשורת כי הגיע הזמן שהצבא יפסיק לרדוף את המתנחלים ולהתייחס אליו כאל אוייב. "עד היום טרם נפל האסימון אצל כמה אלופים בצה"ל וכמה בכירים בזרועות הבטחון. הבכירים הללו משוכנעים מזה כמה שנים, שהאויב הוא ציבור המתנחלים ואילו השמאל הפרו-פלשתיני הרדיקלי ביותר, הוא "פרוגרסיבי" וראוי לעידוד קידום התחברות ואימון".

לטענתם, יאיר נווה היה עסוק ברדיפת המתנחלים בזמן שאנשי השמאל הרדיקלי נהנים מחסינות. "כך קרה שאלוף פיקוד בצה"ל – יאיר נווה – "לא שם לב" שנעלמו מתחת לאפו אלפיים מסמכים לכיוון הפרו-פלשתיני — מרוב שהיה עסוק בימי שירותו, ברדיפת מתנחלים ומאחזים פרו-ישראליים".

הארגון הימני דורש מהאלופים להחליף דיסקט. "תנועת מטות ערים מבקשת מאד מכל הדרג הבכיר בכל זרועות הבטחון והממשל, להחליף דיסקט, ולצמצם, לטובתם ולטובת כולנו, בכל הרמות, את האמון העיוור שלהם באגף הפרו-פלשתיני של הכפר העולמי והישראלי, פרשת ענת קם חייבת להיות נורת אזהרה לכל אותם בכירים."

בזירה הפוליטית דורש ח"כ מיכאל בן ארי משר הפנים לסגור לאלתר את עיתון "הארץ". "אכן הסמכותלסגור עיתון היא רק במקרים חריגים אך כאשר עורך העיתון מודיע כי יממן את אורי בלאו ומייעץ לו לא לחזור אין מנוס אלא לסגור את העיתון ולו לזמן קצר עד שיחזור בלאו לארץ ותייצב לחקירה, וימסור את כל המסמכים הסודיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
זהו מפקד שמסמל את מה שקורה לקצונה הבכירה
משה | 09-04-2010 17:16
השאננות כלפי איומים אמיתיים, רדיפת מתיישבים, והתעלמות מן המוסרים והמלשינים בתוכנו הן מקצת מהמאפיינים של האלוף הזה שמסמל את מה שקורה במערכת הצהלית לצערנו!! ולשמחת אוייבנו. מחדל בטחוני חמור מאד.
2
הייתה המלצה לתת לענת קם לרדוף אחרי המתנחלים
שפת אמת | 09-04-2010 17:25
אבל האלוף העדיף לרדוף בעצמו אחרי המתנחלים. מזמן לא קראתי מאמר מטופש כל כך כמו התגובה שלי כאן....
3
בן ארי כרגיל בהצעות הזויות במיוחד
שיהיה בריא | 11-04-2010 0:56
לסגור את עיתון הארץ, בקושי יש עיתון אחד נורמלי שהוא לא צהובון (אע"פ שסמולני לחלוטין) בן ארי ירצה לסגור אותו