מיכאל פואה מבקש להתנצל - סרוגים

מיכאל פואה מבקש להתנצל

באמת שאין בי כעס ושנאה כלפי המגיבים הלהטבי"ם וחבריהם. יש לי הרבה חמלה. הכאב שלכם גדול ומוצדק , אבל אסור שהוא יהפוך לאידאולוגיה שתוביל את כל החברה

מיכאל פואה מבקש להתנצל

ציבורים רבים במדינה "זוכים" פעמים רבות להתייחסות לא ראויה. חרדים, מזרחיים ומתנחלים מואשמים דרך קבע בחטאי יחידים ואף על פי כן לא ראיתי מעולם התגייסות כזו מתלהמת עם ביטויי שנאה ביזוי והסתה כפי שספגתי בעקבות מאמרי.

חבריי הלהטבי"ם הביטו במראה של עצמכם לאיזו רמה ירדתם. אפשר לא להסכים אפשר להתווכח אבל מה בין זה לכל הקללות והשפה הגסה? לא אני לא חושב שכל הלהטבי"ם הם כאלה. אני מכיר להטבי"ם ואפילו ידיד של חלקם על אף שאני חולק על דרכם, ממש כפי שיש לי ידידים מחללי שבת או אוכלי טריפות שאני ממש לא מסכים איתם בנושאים אלו.

אז על מה אני רוצה להתנצל?

ראשית על כך שכיבדתם אותי בתואר רב שאני כל חיי מנסה להתנזר ממנו. לא הצגתי את עצמי בתור רב , ולמעט במוסדות הלימוד שבהם חייבו אותי להשתמש בתואר זה אף פעם לא הכתרתי את עצמי בתואר זה. אבל זה הרבה יותר נח לתקוף רב חשוך מאשר סתם אדם מהישוב אז מתנצל אני לא רב ומשתדל גם לא לריב עם אף אחד.

שנית אני רוצה להתנצל שלא ערבתי את א-לוהים ואת הדת בתוך הסיפור. הם זכו למטר קללות והכפשות לא ברור ולא קשור, כנראה בגלל המראה שלי. אם הייתי מכניס אותם למערך הטיעונים היה לכם סיבה טובה לתקוף אותם, אבל מתנצל לא מתכוון לתת לכם את התענוג הזה.

וכאן המקום להוסיף שאני מתנצל על כך שלא אמרתי את מה שכל כך רציתם אולי שאומר שמי שהוא להט"ב הוא תוקף קשישים מועד. מה לעשות אני לא חושב כך מתנצל.

ועל מה עוד נשאר לי להתנצל שחשפתי כמה רוע , כמה חוסר הקשבה, כמה השתקה  יש אצל אלו שמתיימרים להיות מובילי הרגישות? האם כאשר הילד שגידלתם באהבה ובחם יחשוב אחרת מכם ובמקרה יסכים עם דעתי תאחלו גם לו את כל מה שאיחלתם לי?

באמת שאין בי כעס ושנאה כלפי המגיבים הלהטבי"ם וחבריהם. יש לי הרבה חמלה. הכאב שלכם גדול ומוצדק , אבל אסור שהוא יהפוך לאידאולוגיה שתוביל את כל החברה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
זו לא התמצלות אלא התנצחות
ברוריה בת לאה | 21-02-2017 8:48
מי שרוצהנלברש סליחה מבקש וזהו.מי שרוצה להצדיק דבריו עושה כך...כאילו מתנצל אך שופך עוד ועוד דלק.המאמר הראשון משולל הגיון והשני עוד יותר ריק וחסר כול אמת
2
הפעם זה מעצבן. זכותך לדעתך. חמלה זו התנשאות.
גיי | 21-02-2017 9:22
כרגיל הדתיים מאחור ב 20 שנה. ופייגלין בכלל בצעידה אחורה.
3
פואה - גם אוויל מחריש לחכם ייחשב
ניסים | 21-02-2017 12:15
תזכיר לנו מה אמרת על שכנך שבגד האם גם זה בגלל הלהטבים
4
למה שלא תתנצל על שעשית שימוש ציני בנושא הפגיעה בקשישים?
עידו | 21-02-2017 12:40
ה לא נראה כאילו ניסית לחפש את הסיבות האמיתיות לבעית הפגיעה בקשישים, אלא בחרת נושא כאוב והשתמשת בו כדי לקדם מלחמות אג'נדה פרטיות. סדר העדיפות הלאומי צריך להתהפך על ראשו כדי שמקרים כאלה יפסיקו לקרות. חבל, הכתבה מביישת את האתר.
5
הוספת חטא על פשע
איש אמת | 21-02-2017 12:43
בתור חרדלני"ק אני מתבייש שאתה נמנה על שורותינו. ממש גאווה שמוציאה אותך מהעולם