אקוניס: הערב הושם הקץ על פתרון ״שתי המדינות״ - סרוגים

אקוניס: הערב הושם הקץ על פתרון ״שתי המדינות״

בימין כמובן מברכים על "הנאום ההיסטורי של טראמפ" יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט: "אחרי 24 שנה דגל פלסטין הורד היום מהתורן ומוחלף בדגל ישראל"

author-image
אקוניס: הערב הושם הקץ על פתרון ״שתי המדינות״
  (אוהד צוויגנברג/פלאש90)

בימין כמובן מברכים על הצהרתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שלא הזכיר את רעיון שתי המדינות בפגישתו עם ראש הממשלה נתניהו.

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט צייץ בטוויטר: "עידן חדש. אחרי 24 שנה דגל פלסטין הורד היום מהתורן ומוחלף בדגל ישראל. מחזק את ראש הממשלה שגילה מנהיגות ותעוזה וביצר את בטחון ישראל."

שר המדע אופיר אקוניס מהליכוד מסר לסרוגים: "הערב הושם הקץ על פתרון ״שתי המדינות״. שר המדע אופיר אקוניס אמר הערב אחרי פגישת טראמפ-נתניהו ש״סופסוף הגיע סופו של רעיון שגוי ומסוכן: הקמת מדינת טרור פלשתינית בלבה של ארץ ישראל. גם הנשיא טראמפ מבין שנוסחת ״שתי מדינות״ לא תביא לשלום במזרח התיכון, ושצריך למצוא פתרונות אחרים כדי להשיג שלום״.

נאום היסטורי

שר הבינוי והשיכון האלוף (מיל') יואב גלנט הגיב: "נאום היסטורי של טראמפ: 'לא נאפשר לאיראן להחזיק נשק גרעיני לעולם, לעולם. הפלסטיניים מלמדים הרבה שנאה, הם חייבים להפסיק והם חייבים להכיר בישראל' – אלו הם דבריו. יש לנו ידיד בבית הלבן".

וח"כ אל"מ (מיל.) מוטי יוגב: "נראה שקשה מאד לתקשורת הישראלית ולשמאל לקבל שיש פה עידן חדש. מברך את ראש ממשלת ישראל בראש ובראשונה על עידן חדש של אווירה טובה בין שני ראשי המדינות, על הראייה עין בעין את מסוכנותה של איראן ואת הצורך להתמודד עם הטרור העולמי. על מדיניות היוצאת לדרך חדשה, המבינה שמדינה פלסטינית אינה פתרון אלא בעיה גדולה, מדיניות היודעת שדרושים לישראל גבולות ברי הגנה ברמת הגולן ובירדן, הן מכח ההבטחה וההיסטוריה היהודית והן מכח המחשבה המפוכחת והאחראית לביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית והאזור כולו."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו