לט"ו בשבת ולכל שבתות השנה – טריפ פלוס בטעמי פירות מטריפים - סרוגים
צרכנות, שווה לדעת , תוכן שיווקי

לט"ו בשבת ולכל שבתות השנה – טריפ פלוס בטעמי פירות מטריפים

בשבת הבאה, שבת שירה, יחול ט"ו בשבט ובבתים רבים יכבדו את שולחן השבת בפירות נאים ומתוקים לרגל ראש השנה לאילנות, אבל מה תשתו?

author-image
לט"ו בשבת ולכל שבתות השנה – טריפ פלוס בטעמי פירות מטריפים

'טריפ פלוס', סדרת המשקאות הקלים בטעמי הפירות המטריפים, מציעים חגיגה של טעמי פירות מיוחדים לט"ו בשבט ולכל שבתות השנה.

טריפ פלוס מציעה סדרת משקאות טעימה במיוחד בניחוח אקזוטי ועסיסי הכוללת משקאות בשמונה טעמים – תפוזים, מנגו, אפרסק, תות-בננה, ענבים, תפוחים ואגס-תפוח ודיאט אשכוליות מופחת קלוריות.

אבראו, רוקח הטעמים של טריפ מברזיל, יצר את המשקאות החדשים תוך שימוש בפירות טרופיים ואקזוטיים העסיסיים ביותר הגדלים בברזיל ומהם מכינים את המיצים הטובים בעולם ויחד הם יוצרים שילוב מטריף! טריפ פלוס מביאה את הטעם הברזילאי המטריף לישראל והמשקאות כוללים רכיבי פרי טבעי מהטובים ביותר מברזיל ודרום אפריקה. סדרת משקאות טריפ פלוס מבוסס על מתכון מופחת סוכר. המשקאות מכילים רכיבי פרי.

"בזכות תהליך הכנת המשקאות הייחודים, אנחנו משתמשים עם חומרי הגלם הטובים ביותר המיוצרים ממיטב פירות העונה – והם נשארים טעימים בדיוק כמו בקיץ בו נקטפו", מסביר אבראו, "משקאות 'טריפ פלוס' מבוססים על שיטת ייצור ייחודית שמקנה למיצים את הטעמים הטובים ביותר כפי שיש בפירות שגדלים באקלים הטרופי הייחודי. בכל מבחני הטעימה קיבלנו ציונים מעולים על המשקאות ואין ספק כי ניתן ליהנות בהם מטעם של קיץ גם בחורף!".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו