מאסר עולם ועוד 20 שנה, לרוצח של שלום שרקי הי"ד - סרוגים

מאסר עולם ועוד 20 שנה, לרוצח של שלום שרקי הי"ד

"פיגוע הטרור הרצחני שביצע הנאשם, אשר נועד לזרוע מוות בבני אדם חפים מפשע, רק בשל היותם יהודים, הוא מעשה שטני, המוציא את מבצעו מגדר בני אנוש"

author-image
מאסר עולם ועוד 20 שנה, לרוצח של שלום שרקי הי"ד
  שלום שרקי הי"ד (באדיבות המשפחה)

שנה וחצי לאחר שרצח את שלום יוחאי שרקי הי"ד ופצע קשה את חברתו שירה קליין, נגזרו היום על המחבל ח'אלד קוטינה מאסר עולם ועוד 20 שנות מאסר.

שרקי הי"ד נרצח בפיגוע דריסה בשדרות בר-לב בירושלים (כביש 1), כשהמחבל מכוון לדרוס שני עוברי אורח, רק בשל היותם יהודים – המנוח שלום יוחאי שרקי ז"ל, אשר מחמת הפגיעה האנושה נפטר זמן קצר לאחר הדריסה; וחברתו שירה קליין, שהוסבו לה חבלות קשות וחמורות, אשר חייבו אִשפוז בבית-חולים ושיקום רפואי ופיזי ממושך.

המחבל מובל לבית המשפט (יונתן זינדל/פלאש90)

הרוצח מוציא את עצמו מגדר בן אנוש

"לעבירות שביצע הנאשם חומרה מופלגת; זאת לנוכח מהות, נסיבות ביצוע ותוצאותיה הטראגיות הקשות. פיגוע הטרור הרצחני שביצע הנאשם, אשר נועד לזרוע מוות בבני אדם חפים מפשע, רק בשל היותם יהודים, הוא מעשה שטני, המוציא את מבצעו מגדר בני אנוש", כתב סגן נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים השופט יורם נעם.

היום כאמור גזר בית המשפט המחוזי בירושלים עונשו של נאשם זה למאסר עולם בגין עבירת הרצח ולעשרים שנות מאסר בגין העבירה של ניסיון לרצח. העונשים יצטברו זה לזה. בנוסף חויב קוטינה לשלם  פיצויים בסכומים שלהלן: להורי המנוח –258,000 ש"ח; ולנפגעת העבירה ש' –  258,000 ש"ח; שהם הסכומים המֵרביים שניתן לפסוק לפי חוק העונשין כפיצוי עונשי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו