אבישי קראוני מאריאל הוא הנהג שנהרג בתאונה הקשה - סרוגים

אבישי קראוני מאריאל הוא הנהג שנהרג בתאונה הקשה

אבישי קרואני, נשוי ואב לחמישה מאריאל, נהרג בתאונה שבה האוטובוס שבו נהג הידרדר מסיבה שעדיין אינה ברורה באזור מעלה לבונה בבנימין. "איש משפחה למופת"

author-image
אבישי קראוני מאריאל הוא הנהג שנהרג בתאונה הקשה

הלילה (בין חמישי לשישי) סמוך לשעה 1:00 בלילה, הוכרז אר"ן לאחר שנמסר למד"א מרחב ירושלים על אוטובוס שהסיע נוסעים שהתדרדר לואדי בעומק של כ-300 מטר והתהפך על הגג, סמוך לכביש 60 בכביש הסמוך ליישוב מעלה לבונה. בתאונה הקשה נפגעו סה"כ 9 מנוסעי האוטובוס ועוד שניים נהרגו.

אחד ההרוגים הוא נהג האוטובוס, אבישי קרואני, תושב אריאל בן 37, נשוי ואב ל-5 בנים.

ראש העיר אריאל, אליהו שבירו, ספד לקראוני ואמר כי "העיר אריאל כולה עם משפחת קרואני שאיבדה את האב, אבישי, נהג האוטובוס שהידרדר לתהום. אבישי, בן 37 נשוי לעידית ואב מסור ל-5 ילדים היה איש משפחה למופת. אדם מאיר פנים אשר תורם מזמנו וממרצו לקהילה. יהי זכרו ברוך".

כאמור, בזירה שהוגדרה על ידי כוחות הבטחון וההצלה כ"זירה קשה", נקבע מותם של 2 גברים (כבן 37 וכבן 23). חובשים ופאראמדיקים של מד"א בסיוע כוחות רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים בילינסון (2 פצועים) השרון (פצוע אחד) תל השומר (2 פצועים) ושערי צדק (2 פצועים), סה"כ 7 פצועים, בהם : 3 במצב קשה, 2 במצב בינוני , 2 במצב קל.

פאראמדיק מד"א, חיים חיימסון, שהגיע באמבולנס הראשון למקום סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת, כשהגענו ראינו בכביש את גדר ההפרדה פרוצה ובואדי, במרחק מאות מטרים, אוטובוס מפורק הפוך על הגג. הזירה הייתה מורכבת וקשה, היה חושך מוחלט גשם ובוץ , לקחנו במהירות ציוד רפואי וירדנו לואדי שמענו צעקות וקריאות מכיוון האוטובוס, בדרך נתקלנו בשני פצועים שעפו, הם היו בהכרה, חלק מהכוח שלנו נשאר להעניק להם טיפול ואני המשכתי לאוטובוס, המראה היה קשה, האוטובוס היה מפורק, מחוץ לאוטובוס שכב פצוע, נכנסנו דרך החלון האחורי שהתנפץ וראינו 6 נפגעים שוכבים, שניים מהם, צעיר כבן 23 וגבר כבן 37 היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה, בסיוע כוחות גדולים של מד"א כוח רפואה של צה"ל וכוחות הכיבוי חילצנו את הפצועים מהאוטובוס הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים והעברנו אותם לאמבולנסים ולמסוקי צה"ל שנחתו בסמוך".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו