האם היא תהיה האישה הראשונה שתיקבר עם השמלה האהובה עליה?

האם היא תהיה האישה הראשונה שתיקבר עם השמלה האהובה עליה?

השחקנית והזמרת הידועה, דבי ריינולדס, שהלכה לעולמה בסוף השבוע האחרון, מבקשת בצוואתה לשבור את המיתוס הידוע שאומר ש-'אי אפשר לקחת כלום לקבר'. ככל המתוכנן נכון לעכשיו השחקנית ריינולדס תיקבר באחת השמלות האדומות האהובות עליה

הכוכבת שביקשה להיקבר עם שמלתה האהובה
  (צילום: שטארסטוק)

השחקנית והזמרת הידועה, דבי ריינולדס, שהלכה לעולמה בסוף השבוע האחרון, מבקשת בצוואתה לשבור את המיתוס הידוע שאומר ש-'אי אפשר לקחת כלום לקבר'. ככל המתוכנן נכון לעכשיו השחקנית ריינולדס תיקבר באחת השמלות האדומות האהובות עליה.

גם הסקרנים לדעת איך נראית השמלה האדומה שריינולדס תיקבר איתה, לא יכולו כנראה לגלות מפני שריינולדס המנוחה חיבבה במיוחד את הצבע האדום והגיעה כמעט לכל אירוע (החל מטקס רשמי ועד לאירוע צדקה) עם שמלות בגוון האדום, שהחמיאו מאוד לעורה הבהיר.

הדיווח על הבקשה המסעירה נחשף בארצות הברית בעקבות בנה של ריינולדס, טוד פישר, שנראה מתכנן את ההלוויה כשהוא אוחז באחת מהשמלות האדומות של אימו.

אהבה יותר מכול שמלות אדומות (צילום: שטארסטוק)

אהבה יותר מכול שמלות אדומות (צילום: שטארסטוק)

ככל הנראה לא נדע בימים הקרובים אם הבקשה להיקבר עם השמלה תעבור בשלום, עקב הליך ההלוויה מסובך שמתעכב, מהסיבה שהמשפחה מסרבת לנתיחת גופתה של השחקנית קארי פישר שנפתרה יום לפני מות אימה. כעת, מחכים בעיריית לוס אנג'לס לטלפון מהמקורבים, על מנת לבדוק כיצד להמשיך.

נפרדים מהכוכבת (צילום: שטארסטוק)

נפרדים מהכוכבת (צילום: שטארסטוק)

ריינולדס הלכה לעולמה בחמישי בערב שעון קליפורניה, בעקבות שבץ מוחי שעברה.

הכוכבת הוותיקה ריינולדס, התגלתה בזכות צייד כישרונות של אולפני 'וורנר' שגילה אותה בתחרות יופי בעיר, בה זכתה כשהיא מחופשת לשחקנית בטי האטון.

שיא הקריירה שלה היה בשנות החמישים והשישים. ב-1952 כיכבה במחזמר הקלאסי "שיר אשיר בגשם" לצדו של ג'ין קלי. ב-1964 זכתה במועמדותה היחידה לאוסקר עבור תפקידה בסרט "Unsinkable Molly Brown". יופייה וכישרונה של ריינולדס פתחו בפניה את דלתות אולפני הוליווד, וסידרו לה מגוון של תפקידים בכירים במגוון קומדיות ודרמות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו