כך תוכלי להפוך את היובש לטיפוח יסודי לעור שלך

כך תוכלי להפוך את היובש לטיפוח יסודי לעור שלך

החורף מביא איתו את הקור ואיתו גם את היובש הנוראי בשפתיים ובעור, אבל נקודת האור בכל העניין היא ההזדמנות המצוינת בשבילך להקדיש זמן לטיפוח יסודי של העור. המאפרת שרון גוטליב, מספרת לסרוגות כיצד נוכל לטפח את השפתיים והעור בהצלחה ובמינמום של זמן

author-image
החורף הוא הזמן הנכון בשבילך לטיפוח יסודי

החורף מביא איתו את הקור ואיתו גם את היובש הנוראי בשפתיים ובעור, אבל נקודת האור בכל העניין היא ההזדמנות המצוינת בשבילך להקדיש זמן לטיפוח יסודי של העור. בדיוק לשם כך המאפרת שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר בישראל בראיון מיוחד מספרת כיצד תוכלי לטפח את השפתיים והעור שלך בהצלחה ובמינמום של זמן וכמובן לא שוכחת לעדכן אותנו בטרנדים החמים לחורף הנוכחי והמוצרים החדשים שאת חייבת להכיר.

שרון כיצד נוכל לטפח את השפתיים וגם להתאים לטרנדים החמים בחורף הקרוב?
"החורף כבר הגיע ועמו מגיע באופן טבעי המעבר להרגלי טיפוח שונים לשפתיים, איפור דרמטי, עמוק ודרמטי יותר. הבלטה של השפתיים בלבד, תמיד תעניק מראה נשי יותר. ככל שהשפתון מודגש יותר, מומלץ לאזן ולנטרל את שאר האיפור מסביב. גם השנה שפתון יככב בימי החורף, עם נטייה לשרטוט מדויק כזה שמזכיר את שנות ה-50".

מה מצפה לנו החורף הקרוב?

"מצד אחד, הצבעים האופנתיים לחורף הקרוב הם גוונים אדמדמים, כמו: בורדו, שזיף, דובדבן, חומים עמוקים ובוהקים. חזרה גם לפחות מבריק וסגנון של שנות ה-50. ומצד שני, טרנד הניוד, שפתיים נקיות, מראה מאט, חיוור ללא צבע הכולל גווני בג' או ורוד בהיר ניטרלי. בנוסף, נראה גווני זהב/ חול וכתמתם בהיר".

אז איך משלבים את הטרנדים החמים עם שאר האיפור?

"זה פשוט הכלל הוא –שפתיים דומיננטיות – עם איפור נקי וטבעי בעיניים ומעט סומק והבלטת גבות.

שפתיים במראה ניוד– עם עיניים דומיננטיות, אייליינר או עין מעושנת".

אודמים שיוסיפו צבע לחורף שלך (צילום: שטארסטוק)

אודמים שיוסיפו צבע לחורף שלך (צילום: שטארסטוק)

מספר טיפים לבחירת הצבע:

ורוד – מתאים לעור ישראלי, לקיץ ולצעירות
אדום – למראה נשי
סגול – מתאים לבעלות עור צהבהב
חום– למראה טבעי, נהדר לבהירות
גוון טבעי- צבע נהדר ליומיום ומראה קליל

איך נדע איזה טרנדים מתאימים לנו ואיזה לא?
"לבהירות עור כדאי דווקא להשתמש בגווני אדמה (ברונזה, כתומים, גוונים חמים)
לכהות עור ושזופות יתאימו גוונים ורודים, סגלגלים ומטאליים מבריקים".

10 הטיפים שכל אחת חייבת לדעת

1. רגע לפני- שימו לב שאתן מורחות שפתון או ליפ גלוס על שפתיים בריאות-לחות ולא יבשות.
2. אל תבגרו אתן עצמכן- בגיל צעיר מומלץ  לכן ללכת על שפתונים טבעיים- בגוונים הרמוניים המעניקים לפנים מראה צעיר ורענן ולא מבגר. הצבעים המומלצים הם- משפחת הוורודים, גווני אפרסק או כתמתם וגווני אדמה.
3. למראה של שפתיים מלאות- תמיד חלמת על שפתיים מלאות? באמצעות איפור נכון תוכלי לקבל אותן. קחי שפתון בגוון שקוף ומרחי מעט מעל השפה העליונה (קצת "לצאת מהקווים") האור שישתקף על איזור זה יעניק אשליה של שפתיים גדולות ומלאות.

שפתון בהיר יעניק מראה צעיר יותר (צילום: שטארסטוק)

שפתון בהיר יעניק מראה צעיר יותר (צילום: שטארסטוק)

שירטוט צורות שפתיים:
שפתיים דקות מאד – רצוי להשתמש בשפתונים בהירים או מבריקים בלבד לאשליית אור ונפח. לא לתחום ואם כן, אז מעל לקו השפה.

שפתיים מלאות מאד- לתחום עם תוחם טבעי, למלא עם גוון כהה או מאט

 שפתיים א-סמטריות- להגדיל את השפה הקטנה/ דקה יותר בעזרת עפרון בגוון מאט טבעי.

4.שמירה על שפתיים בחורף- מכיוון שהשפתיים הן איזור דק בעל רקמה עורית דקה, רגישה ומלאה כלי דם (המעניקים גם את גוון השפה) זה נחשב לאזור המועד להתייבשות. בימי החורף אנו סובלים מיובש עקב- מזג אוויר, קור, חימום, הסקות ורוחות. מומלץ לשמור על השפתיים על מנת שלא יסדקו ויתייבשו על ידי התכשירים המתאימים.
5. הלילה הוא הזמן המומלץ לטיפול בשפתיים- מומלץ להניח מרכך שפתיים או ליפ באלם לפני השינה, אפילו וזלין יעשה את העבודה ויעניק טיפול טוב נכון לשפתיים היבשות.
6. ואם כבר דיברנו על טיפוח בלילה- זה גם הזמן הנכון ביותר לטפח ולהצעיר את העור. באמצעות קרם נגד קמטים או אפליקטור ייעודי לאיזור קמטי עיניים ושפתיים(עליו נפרט בהמשך הכתבה) תוכלו לטפל בעור הפנים והשפתיים שיטפל בעור שלכם במהלך הלילה.

שפתיים יבשות? הפתרון נמצא ממש כאן (צילום: שטארסטוק)

שפתיים יבשות? הפתרון נמצא ממש כאן (צילום: שטארסטוק)

7. כולן עושות את זה אבל זה מזיק- נסו לא לקק שפתיים. זה מייבש מהסיבה שברוק שלנו יש אינזימים שמטרתם לפרק את האוכל וברגע שהרוק שלנו נוגע כל הזמן בשפתיים היבשות הוא ממית את התאים ומונע טיפול ביובש.
8.שפתון מאט זה יפה אבל פחות כשיש לך יובש – בחורף הזה מומלץ לך לחפש שפתון עם לחות ופחות מטאלי או מאט.
9.ותרי על התוחם -עפרון תוחם על כל השפה עלול לייבש את השפתיים
10.גם יפה וגם מונע יובש– הנחת שפתון לחותי יכולה דווקא לשמור על השפה במשך היום.
השוק מוצף שפתונים אולם יש מספר קטגוריות מובילות: שפתון וגלוס. שפתון: בעל לחות או עמיד, מאט או גימור מבריק, גלוס מעניק ברק שפתיים ומגיע בגימור מטאלי או נוצץ, כזה שרק מכתים שפתיים בעל פיגמנט או עמיד. כעקרון הבחירה היא עניין אישי לחלוטין.

החורף הוא הזמן שלך לטיפוח העור 

אחרי שנים של מחקר חדשני – אסתי לאודר עם בשורה חדשה לעור שלך, מספרת לנו שרון גוטליב. לאחר מחקר של הפעילות הטבעית של Nrf2, חלבון המצוי בעור באופן טבעי ואחראי על מנגנונים נוגדי הזדקנות בגופנו. מצאה אסתי לאודר דרך חדשה וייחודית לשחרר את פוטנציאל הנעורים של העור שלך בסדרת הטיפוח החדשה Revitalizing Supreme + Global Anti-Aging.

החורף הזה הוא הזמן שלך לטפח את העור (צילום:שטארסטוק)

החורף הזה הוא הזמן שלך לטפח את העור (צילום:שטארסטוק)

מה הערך מוסף  של הפעילות הטבעית של Nrf2, שגילתה אסתי לאודר?

"NRF2 הינו גן חזק וחשוב בעור האחראי על יותר מ-200 גני הגנה, הישרדות וגירוי בעור. אסתי לאודר גילתה שעם השנים יעילותו בעור יורדת עקב התבגרות טבעית והזדקנות של העור ומצאה דרך לתפעל מחדש ו'להחיותו'  בעזרת בוסט של אנרגיה ומרכיבים חיוניים הגורמים לו לחזור לתפקד במהירות ובעוצמה".

אלו אתגרים עמדו לנגד עיני אסתי לאודר, כאשר פיתחה את המוצר החדש?

"האתגרים היו למצוא מרכיב מספיק עוצמתי אשר יעניק שינוי משמעותי בעור, להתבונן בטבע ולקבל השראה מעוצמתו של הטבע כל זה עם מרכיב שיעודד פעילות טבעית שכבר קיימת בעור וישתלב בתהליכיים העוריים הקיימים".

סדרת הטיפוח החדשה של אסתי -מתהדרת בתמצית מורינגה ייחודית ובלעדית התומכת בהפעלת ה-Nrf2 הטבעית של העור וגורמת לו ל"התניע" יתרונות רבים נגד הזדקנות, לרבות נוגדי גירויים ונוגדי חמצון. ובנוסף לכל גם מעיקה לו לחות מחודשת וחיוניות מיוחדת שמתאימה בדיוק לעונת החורף.

הסדרה החדשה של אסתי לאודר (צילום: יחצ)

הסדרה החדשה של אסתי לאודר (צילום: יחצ)

על אלו דברים אסתי לאודר לא תוותר והם בבחינת 'אני  מאמין' שלה?

"מרכיב נדיר בעל יכולת של שינוי ממשי לעור, מתן פתרון ממשי לנשים עם חווית שימוש ושילוב של טכנולוגיה מתקדמת ושוב השראה מעוצמתו של הטבע. הם הבסיסים של אסתי לאודר".

מה היתרונות של צמח המורינגה הרשומים כפטנט?

"המורינגה- צמח הפלאים, ידוע כמעיין נובע של מרכיבי תזונה וויטמינים בלתי נלאה. ניתן לחיות כשלושה שבועות ממים ומצמח המורינגה העשיר על מרכיביו.  יש בו כמויות כפולות ומכופלות של מינרלים כמו אבץ אשלגן סידן, ויטמינים-ויטמין A,C ,ואנטי אוקסידנטים המעניקים בוסט של אנרגיה ו'תזונה' לעור ומחיים ומשקמים במהירות".

 אלו מוצרים נוספים קיימים בסדרה?

"נכון לעכשיו בסדרה החדשה יש קרם לחות ובאלם, אותו מניחים לבד או מעל קרם לאקסטרה זוהר ומרקם חלק ומשיי לעור".

 כיצד חברת אסתי לאודר רואה את הלקוחה הדתית ומתאימה לה את הקרם החדש שהושק?

"אסתי לאודר רואה את הלקוחה החרדית כלקוחה קלאסית של המותג, הן בהבנתה את צרכי האישה המעוניינת  להיראות טוב בכל גיל, להרגיש טוב, וליהנות מקרמים איכותיים אשר מביאים פתרון ושינוי ממשי. הקרם החדש הינו אנטי אייג'ינג גלובלי – כלומר שימוש אחד בוקר וערב המטפל בכל טרדות הקמטים, מיצוק, לחות וזוהר – יעיל ואיכותי המשמר את הלחות במשך היום. הקרמים מאד מתאימים לסגנון חייה של האישה החרדית העסוקה, אך עם זאת שלא תוותר על המקסימום והטוב ביותר".

מתוך הסדרה החדשה של אסתי לאודר (צילום: יחצ)

מתוך הסדרה החדשה של אסתי לאודר (צילום: יחצ)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו