סיכום חדשות המוזיקה: שבוע סוער לא רק בגלל הגשמים - סרוגים

סיכום חדשות המוזיקה: שבוע סוער לא רק בגלל הגשמים

שבוע מסעיר עבר על עולם המוזיקה, החל מהסינגל החדש של יונתן רזאל, מתמודדת דה-וויס שנאלצה לעזוב את האולפנה בגלל האודישן, יוני גנוט ואריק סיני שהפתיעו עם קליפ מרגש שבו הפתעה מרגשת לא פחות. ליאור אלמליח שהצליח לאסוף את כל הגדולים לפיוט אחד ועד לגולת הכותרת- הפרידה מאהובה עוזרי הגדולה, שנפטרה בעקבות מחלתה הקשה

15.12.16 13:47  ט"ו בכסלו תשעז
סיכום חדשות המוזיקה: שבוע סוער לא רק בגלל הגשמים
  מסכמים שבוע סוער(צילום: יחצ)

שבוע מסעיר עבר על עולם המוזיקה, החל מיונתן רזאל ששחרר סינגל שונה מהסגנון המוכר שלו וגרם לנו לעוף, מתמודדת דה-וויס שנאלצה לעזוב את האולפנה בגלל האודישן.  יוני גנוט ואריק סיני שהפתיעו בביצוע מיוחד עם הפתעה מרגשת באמצע הקליפ. ליאור אלמליח שהצליח לאסוף את כל הגדולים סביב פיוט אחד ובגולת הכותרת- הפרידה מאהובה עוזרי הגדולה, שנפטרה בעקבות מחלתה הקשה.

גרם לנו לעוף

פתחנו את השבוע בסינגל חדש של יונתן רזאל, סינגל שני מתוך האלבום החדש שעתיד לצאת לאחר חמש שנים, שלא הוציא אף אלבום מאז 'בין הצלילים'. השיר "עכשיו אני עף' אותו כתב והלחין. הוא אחד השירים הכי טובים והמיוחדים שיצאו לדעתי ליונתן מאז הלהיטים קטונתי ובין הצלילים. השיר קסום, מרגש, שונה ומדויק לחורף.

לקריאת הכתבה המלאה

"זה השיר הראשון שאני זוכר את עצמי שר"

לכבוד חג האורים, השיק השבוע היוצר יוני גנוט את השיר 'נשבעתי לך', המבוסס על השיר המוכר 'נר לרגלי דבריך' של חיים בנט, בו הוא אירח את אריק סיני ובנו לביא יהודה שחגג השבוע את גיל 6 ותפס את ההצגה בשיר המיוחד הזה.

בראיון שערכנו השבוע עם גנוט הוא סיפר על הבחירה באריק סיני, על העבודה עם בנו הקטן ועל ההתרגשות הגדולה בהוצאת השיר והקליפ הזה. "זה השיר הראשון שאני זוכר את עצמי שר" סיפר גנוט לסרוגים. "במסיבת הסידור בכיתה א', אני זוכר ששרתי את זה והיה התרגשות מאוד גדולה ולראשונה שם הרגשתי את כוח השירה".

לקריאת הראיון המלא 

הצופים והמנטורים אהבו- באולפנה לא 

ושוב בת אולפנה מופיעה ב'דה וייס' ומושעית מהלימודים. אחרי שבעונות הקודמות הכוכבת אופיר בן שטרית, הושעתה מהלימודים באולפנית באשדוד. עכשיו יפה לויאן שהשתתפה באודישנים בעונה החדשה שהחלה לאחרונה -הושעתה גם היא מאולפנת צביה בהרצליה.

לקריאת הכתבה המלאה 

כל הגדולים סביב פיוט אחד

הפיוט 'אעופה אשכונה' שכתב  ר' יצחק אביחצירא וזכה לעשרות ביצועיים הצליח הפעם לגרום לליאור אלמליח, מיכה שטרית, זאב ריווח, משה לוק וחברים לשבת באולפן אחד ולהקליט ביצוע חדש עם טאצ' חדש מהמגוון שכל אחד מביא איתו. הקליפ שוחרר בתחילת השבוע וללא ספק מראה על חיבור ופירוש מעניין שכל אחד מביא מעולמו האישי לפיוט.

לקריאת הכתבה המלאה

נפרדנו כך 

הזמרת אהובה עוזרי, מעמודי התווך של הזמר הנשי במוזיקה המזרחית, נפטרה השבוע בגיל 68 בבית החולים 'שיבא' בתל השומר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. אהובה זכתה להשאיר חותם מוזיקלי עצום אחריה החל משירה האהובים בהם: 'צלצולי פעמונים', 'אמי אמי', 'איפה החייל שלי' ועד ללחניה הרבים והאהובים שהפכו לנכסי צאן ברזל בפליילסט הנצחי של המוזיקה הישראלית והמזרחית.

סיכום המיטב של אהובה עוזרי  | המתנדבים שזכו לשיר עם אהובה עוזרי בימיה האחרונים

 

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו