הכי חם מבלנסטון – מעיל פוך אווזים - סרוגים
יפה לי, צרכנות , תוכן שיווקי

הכי חם מבלנסטון – מעיל פוך אווזים

מחממים, רכים, נעימים, מבודדים מפני קור ונדחסים לגודל קומפקטי: מעילי Blundstone – עכשיו ברשת קרוקס & מור. המעיל מופיע בגרסאות לנשים, לגברים ולילדים – ובמגוון צבעים

author-image
הכי חם מבלנסטון – מעיל פוך אווזים
  הכי חם. מעיל פוך אווזים Blundstone | צילום: שי יחזקאל

לקראת החורף מציע המותג האוסטרלי Blundstone, קולקציית מעילי פוך מחממים, מבודדים, מעוצבים ואופנתיים לחורף לנשים, גברים, ילדים וילדות.

המעיל של בלנסטון הינו מעיל פוך העשוי 90% פלומות פוך נוצות אווזים ו-10% נוצות אווזים. הפלומה והנוצות הינן באיכות פרימיום בדירוג אמריקאי. הבד החיצוני של המעיל הוא 100% פוליאמיד וכך גם הביטנה.

בחלק מהדגמים המעיל מצויד בכובע התפור אליו באופן קבוע ובחלק הוא מופיע כמעיל רוח. חלק מהדגמים מופיעים ללא שרוולים – כווסט והשאר עם שרוולים ארוכים. עבור הנשים מופיעות שתי גרסאות של המעיל: בשתי מידות אורך – אורך רגיל או מעיל ארוך יותר המגיע כמעט עד הברכיים. המעיל לגברים תפור בדוגמת פסים רוחביים ואילו מעילי הנשים תפורים בדוגמת מעוינים.

מעיל גברים בלנסטון | צילום: שי פרנקו

מעיל גברים בלנסטון | צילום: שי פרנקו

הפלומה קלה מאוד (לדוגמה: המעיל שוקל 220 גרם למידת M גברים), רכה, נעימה, מחממת ומבודדת מפני קור. מדהים לגלות בכל פעם מחדש עד כמה מעיל במשקל זעיר ביותר, מחמם באופן מושלם לא פחות ואף יותר ממעילים כבדים.

המעיל מתאים ומומלץ בטמפרטורות קרות במיוחד ומשמש מבודד עד למינוס 5 מעלות (בהתאם לשכבת הלבוש). למעיל רוכסנים משובחים מתוצרת YKK. ניילון המעיל בעובי 20 דנייר ובאיכות גבוהה ביותר.

קיפול ואחסון קומפקטי. מעיל בלנסטון

קיפול ואחסון קומפקטי. מעיל בלנסטון

מעילי בלנסטון מיוצרים בשיטה ייחודית המאפשרת לקפל את המעיל באופן קומפקטי ולדחוס אותו לנפח מזערי הנכנס לפאווץ' קטן הנלווה למעיל, כך שהוא אינו תופס מקום כמעט באחסון – מושלם לבית הספר ולמוסדות הלימודים, כשתולים את הפאווץ' על התיק בסיום השימוש.

ווסט נשים. בלנסטון לקרוקס & מור

ווסט נשים. בלנסטון לקרוקס & מור

המעיל נבדק ואושר על ידי מעבדת SGS – מעבדה לביקורת איכות בינלאומית ועובדת לפי סטנדרטים בינלאומיים. צפיפות המעיל: 600 (FILL POWER), כאשר כל מוצרי חברת בלנסטון מיוצרים לפי תקן ISO9000 – תקן בינלאומי המעיד על איכות וייצור לפי תקנים מחמירים.

הוראות כביסה: עדיף לכבס ביד במים קרים בלבד או בתכנית קרה במכונת הכביסה. יש לכבס בנפרד ולהשתמש בנוזל לכביסה עדינה. אין להשתמש במלבין או במרכך כביסה. מומלץ לייבש במקום מוצל, על משטח ולא בתלייה. אחרי הייבוש הפלומה מתרכזת למקום אחד. יש לחכות לייבוש מלא ואז לנער בחוזקה על מנת שהנוצות יתפזרו באופן שווה. להשבת הנפח יש לנער ולאוורר. אין להשתמש במייבש. אין לגהץ ואין להשתמש בניקוי יבש.

מעיל נשים בלנסטון | צילום: שי פרנקו

מעיל נשים בלנסטון | צילום: שי פרנקו

אחסנה ארוכה עלולה לגרום לקמטים. אין לאחסן במקום לח.

באופן טבעי נוצות הפוך עלולות לבצבץ בין התפורים. אין למשוך אותן, אלא להשיבן חזרה.

המעיל מופיע במגוון מידות.

המחיר: מעיל לילדים: 300 ש"ח; מעיל למבוגרים: 400 ש"ח. יש הנחות לחברי מועדון.

להשיג ברשת חנויות  crocs & more (קרוקס & מור) ו-weshoes, באתר: www.weshoes.co.il ובחנויות נבחרות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
וסט פוך בצבע אפור בהיר
יעל רונן | 25-12-2017 17:26
ראיתי באתר ומעונינת לדעת מה המחיר. תודה
2
המעיל מוציא נוצות
shani lotan | 16-03-2019 16:19
מעיל נשים חדש שחור וטמוציא נוצות כל הזמן מכל מקום במעיל