אביחי בוארון חושף: "מדובר בשני דונם בלבד של קרקע פרטית"

אביחי בוארון חושף: "מדובר בשני דונם בלבד של קרקע פרטית"

אביחי בוארון, מראשי היישוב ומוביל מטה המאבק מטעם היישוב עמונה, חושף את הנתונים האמיתיים סביב הטענה לפיה עמונה הוקמה על קרקע פרטית

"מדובר בשני דונם בלבד של קרקע פרטית"
  (צילום: הדס פרוש/פלאש90)

יממה בלבד לאחר העברתו של חוק ההסדרה המרוכך, ללא סעיף עמונה, בקריאה טרומית, כ-20 ראשי סניפים וחברי מרכז מהליכוד הגיעו היום (שלישי) ליישוב עמונה העומד בפני סכנת הריסה.

אביחי בוארון, מראשי היישוב ומוביל מטה המאבק מטעם היישוב עמונה חשף את הנתונים האמיתיים סביב הטענה לפיה עמונה הוקמה על קרקע פרטית ואמר כי "מתוך כ- 500 דונמים עליהם קיימת עמונה, רק לגבי 2 דונמים ישנה טענה לפיה מדובר בקרקע פרטית".

עוד ציין בוארון כי "אנשי הליכוד נוכחו לדעת שמדובר ביישוב תוסס, פורח ועומד במקום אסטרטגי. כמו כן, הובהר להם בסיור כי אנו התושבים עומדים איתנים ולא מתכוונים לוותר. ראשי הסניפים והפעילים הופתעו לגלות שרק בשל כ- 2 דונמים מפנים יישוב שהוקם כחוק על ידי ממשלת ישראל והבטיחו שיפעלו נמרצות מול רה"מ על מנת שעמונה תישאר במקומה".

"עמונה תישאר במקומה"

מי שעוד השתתף בסיור הוא אילן מורנו, אביו של סא"ל עמנואל מורנו הי"ד שגם אנדרטת בנו מיועדת כרגע בפני סכנת הריסה בשל פסיקת בג"ץ, למרות שאין כל דורש לקרקע עליה היא עומדת.

מתי יצחק, חבר מרכז ומזכירות הליכוד ויו"ר סניף הליכוד בראש העין אמר בעקבות הסיור כי "נבטיח לעצמנו שעמונה תישאר במקומה, כי כך הגון וראוי שיהיה, נפעל בכל הכוח להצלחת העניין, אין צודק מכך".

יו"ר סניף רעננה רחלי בן ארי סקעת ציינה במהלך הביקור כי "היה חשב לי להגיע היום לעמונה ולהבין במה מדובר ואין טוב ממראה עיניים. 40 משפחות מתוכם כ- 100 מבוגרים ו- 200 ילדים עומדים לאבד את ביתם והגענו לחזקם. זה לא דבר של מה בכך ואני בטוחה שראש הממשלה לא רגוע מהמציאות הקיימת ומנסה למצוא את הדרך איך לפתור את הסוגיה. אף אחד לא רוצה לפגוע בישוב יהודי וצריך לזכור שלא מפנים ולא עוקרים יהודים מביתם, ואני מאמינה שימצא הפתרון ועמונה לא תפונה, שכן ממשלה ימנית לא תתן לכך יד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו