משתחררים מלחצים ויוצאים ממשברים - ליגת הישיבות התיכוניות המחזור השלישי

משתחררים מלחצים ויוצאים ממשברים - ליגת הישיבות התיכוניות המחזור השלישי

הליגה בעיצומה, והמחזור השלישי מביא לנו משחקים לא פשוטים. הנבחרות נאבקות על כל כדור, ועל הנייר שום משחק לא קל. הדרך אל התואר רצופה במשחקים קשים. איזו נבחרת תגיע לשם? תקציר

03.12.16 20:00  ג' בכסלו תשעז
משתחררים מהלחצים - ליגת הישיבות מחזור 3

מזג האוויר מתחיל להתקרר, החורף בפתח, אבל בליגת הישיבות רק מתחילים להתחמם. המחזור השלישי נפתח: ובליגה כמו שלנו, צריך להזיע הרבה בשביל לסיים את המשחק עם ניצחון.

הבחורים בדרכם אל התואר נאבקים במשחקים לא פשוטים. המרכז האקדמי לב מעניק מלגות למנצחים, וזה בטח רק מוסיף לאש שכבר קיימת, ובענק.

נעילת המחזור השני

ישיבת בני עקיבא הדרום רחובות – ישיבת לוד 42-65

במשחק חסר שהושלם רק השבוע, התארחו הבחורים מלוד ברחובות לאחר הפסד במשחק הראשון לקבוצת עמיחי מרחובות. לעומתם, הבחורים מהדרום רחובות, מגיעים אחרי ניצחון על הקשקש מול הקבוצה מנחלים.

כבר מתחילת המשחק היה נראה שהפערים על הנייר, באים לידי ביטוי גם במשחק, כאשר הבחורים מרחובות בדרך לניצחון קליל. אבל משחק לא מאורגן, הביא את הבחורים מלוד לחזור למשחק, והרבע הראשון נשאר צמוד.

בתחילת הרבע השני הגיע המהפך, כאשר הקבוצה המארחת התחילה להכניס סדר במשחק שלה, והראתה את הפוטנציאל הרב שלה. הבחורים מרחובות העלו הילוך והמחצית הסתיימה בהפרש של 10 נק'. עדיין, אפשר לחזור.

הבחורים מלוד לא ניצלו את הפער הלא-גדול, וישיבת הדרום המשיכו במחצית השנייה עם ההתקפה המסודרת, וההפרש צמח כבר ל22 נקודות. ברבע האחרון, הבחורים מלוד לא הצליחו לצמק את הפער והמשחק נגמר בתוצאה 62-45.

הליגה עוד בראשיתה, וישנם עוד משחקים רבים בדרך אל התואר, וגם עם נעילת המחזור השני ניתן לראות שהכול פתוח. הבחורים מלוד הראו שיש על מי לסמוך ושעוד נראה אותם. קלעים מצטיינים: בקבוצה המארחת, ישיבת הדרום, יונתן בן נתן עם 19 נקודות. בישיבת לוד התבלט אדיר עלוש עם 10 נק'.

המחזור השלישי

תורה ומדע כפר סבא – ישיבת קרית הרצוג בני ברק 66-48

מתכוננים למשחק מתוח עד הסוף

מתכוננים למשחק מתוח עד הסוף

הקבוצה מכפר סבא אירחה ברמת הכובש את הבחורים מבני ברק למשחק מתוח והפכפך לכל אורכו. הבחורים מכפר סבא מגיעים למשחק אחרי 2 הפסדים, לעומת הקבוצה מבני ברק שמגיעה לאחר 2 ניצחונות.

השיפור האדיר בכפר סבא ניכר במשחק הנוכחי, והם הכינו מאבק מלחמתי יוצא דופן. מאמן הקבוצה המארחת דאג לשמור על המשחק צמוד לכל אורכו והבחורים מכפר סבא גם הובילו בחלק מהמשחק.

המשחק היה מאוזן וההפרש לא עלה ביותר מ5 נק' בלבד. שתי הקבוצות הראו הגנה משובחת ושהם הולכים עם המשחק עד הסוף, והכל היה תלוי בדקות האחרונות לסיום, כאשר התוצאה על הלוח צמודה מאד.

בדקות האחרונות לסיום קרה המהפך, כאשר 5 דק' לסוף קולעים הבחורים מבני ברק שלשה שמוציאה את הרוח מהמפרשים של כפר סבא, והם כבא לא הצליחו לצמצם את הפער עד תוצאת הסיום: 66-48 לקבוצת החוץ.

 

ישיבת צביה פתח תקוה – ישיבת כפר הרא"ה 57-39

הבחורים מכפר הרא"ה חשבו שהם הגיעו למשחק קליל בדרך אל הניצחון, אבל הקבוצה המארחת שניצחה במחזור הקודם, לא התכוונה לוותר.

המחצית הראשונה הראתה מאבק עיקש ובלתי רגיל ותוצאת סיום המחצית הראתה פער של 3 נק' בלבד: 24-21 לבחורים מכפר הרא"ה. הלחץ החל לתת את אותותיו לשתי הקבוצות, והשינוי לקראת המחצית השנייה – היה חייב לבוא.

שתי הקבוצות פתחו את המחצית השנייה בהיסוס עם החטאות רבות, אך דווקא אז פתחו הבחורים מכפר הרא"ה את המבערים ובמהלך 6 דק' של לחץ על כל המגרש הם הגדילו את ההפרש עד תוצאת הסיום: 57-39.

הבחורים מצביה פ"ת הראו רוח ספורטיבית אמתית: גם כאשר ההפרש גדל הם לא וויתרו והמשיכו ללחוץ ולשמור עם הגנה בלתי מתפשרת. מי שמאמין – לא מפחד, אנחנו עוד נראה אותם.

 

ישיבת אלקנה – ישיבת אמית כפר גנים, פתח תקוה 49-41

משחק של לחצים בין שתי הנבחרות המוכשרות, כאשר הבחורים מאלקנה מארחים את הקבוצה מפתח תקוה למשחק לא פשוט. שתי הקבוצות מגיעות לאחר שני מחזורים עם ניצחון והפסד, ושתי הנבחרות רוצות לשעוט קדימה עם ניצחון מס' 2.

הלחץ הרב במשחק הביא את שתי הנבחרות להחטאות בשני צדדי המגרש, והכול היה תלוי במי תשכיל לצאת מהמשבר ראשונה. הבחורים מכפר גנים החליטו להיכנס למשחק והיתרון עבר אליהם, עד הרבע הרביעי.

הבחורים מאלקנה, שהגיעו בהרכב חסר, לא הסכימו לוותר מול הקהל הביתי והם חזרו למשחק באמצע הרבע הרביעי: ופתאום ההפרש 7 נק' בלבד. אבל זה כנראה היה מאוחר מדי, והבחורים פתח תקוה הצליחו לשמור על היתרון עד הסיום: 49-41.

חברת אפיק – יוזמה של אראלי פלאח וטל כהן, לקידום הספורט במגזר הדתי. הפרויקט הראשון: ליגת הישיבות התיכוניות בכדורסל,יצא לדרך ואתם מוזמנים לעקוב, לחוות, ולהיות חלק מהשינוי שעתיד להתחולל בעתיד הספורט בישראל ובמגזר הדתי. 

או פשוט תפרגנו להם בפייסבוק! לחץ כאן

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו