רשת מאוזנר המציגה אופנה בינלאומית, פועלת מזה ארבעה עשורים. החברה הוקמה בשנת 1975 על ידי בני הזוג מאוזנר. יהושוע חזר מפריז לאחר שרכש השכלה פורמלית ומעשית אצל בן משפחה אשר ניהל בעיר האורות חברת אופנה, זאת בימים בהם פריז הייתה בירת אופנה עולמית. כבר בהקמתה התבדלה החברה והתאפיינה בסגנון אירופאי ובאיכות בלתי מתפשרת, אולם מהר מאוד הבינה מאוזנר הישראלית שהאישה בארץ נבדלת מהאישה האירופאית. האקלים בארץ דורש התייחסות מיוחדת הן בחומרי הגלם והתייחסות מיוחדת לאורח החיים ולמבנה הגוף.

לימים הוכתרה מאוזנר לשאנל הישראלית, ביודעה לזהות את הצורך של האישה הישראלית ושמה של החברה יצא למרחקים. הבוטיק הראשון של מאוזנר הוקם ברחוב דיזינגוף שנודע כרחוב המעצבים. כך הלכה החברה וגדלה לרשת. קהל הנשים הצורך אופנה בארץ תרם להצלחת המותג אשר מונה היום סניפים במרכזים עירוניים. קהל היעד אינו מוגבל לגיל או מעמד אלא ללקוחות הבוחרות באיכות. בכל עונה מקפידים מעצבי החברה על חומרי הגלם ופיתוחים חדשניים. העיצוב הינו כחול לבן.

לאחרונה ניתן לראות התעניינות הולכת וגדלה של המגזר הדתי בבגדי הרשת. דוגמא לכך היא החנות העתידה להיפתח בבני ברק או החנויות ברעננה ובפתח תקווה, אשר משרתות את הקהל הדתי שבאזורן, שם ניתן לראות תיגבור של פריטי לבוש כמו חצאיות או שמלות.

קולקציית סתיו-חורף של Mausner נותנת מענה מושלם לנשים המעוניינות לשדר מסר ייצוגי, קלאסי, ומסוגנן עם קריצה עדכנית. הקולקציה מיוצרת בסדרות קטנות ונמכרת ברשת הבוטיקים המונה 14 סניפים ברחבי הארץ. עיצוב הקולקציה ישראלי – כחול לבן, חלק מפריטי הקולקציה הועבר למתפרות בינלאומיות איכותיות תוך שמירה על איכות תפירה עילית וגימור מוקפד. הליך זה הוא גם חלק ממהלך של פתיחת שווקים בינלאומיים למותג. כתוצאה מכך, החברה גם מנגישה את פרטי האופנה, המעוצבים כיום על ידי רבקה מאוזנר ודוד קליידר לקהל רחב יותר.

תמחור הקולקציה מוגדר כשיק נגיש, תוך שמירה על ערכי הליבה של המותג: נבדלות, נחשקות, ואיכותיות להופעה ייצוגית כובשת ללא גיל.

אופנת מאוזנר 2

פריטי הקולקציה מאופיינות ב-4 קטגוריות:
• אורבני – הקולקציה האורבנית הינה קולקציה המתאימה ליום יום של האישה הייצוגית האמורה להיראות מוקפדת במקום עבודתה או בשעות הפנאי שלה. הבדים נעימים ורכים הבולט מהם הוא פונטו דה רומא בשילוב לייקרה, היוצרים מראה צמוד ומודגש אך עם זאת נוח ללבישה. בד זה מחמיא לגוף ובהיותו בד סרוג הוא נוח ונעים. עוד בקבוצה זו סריגי ויסקוזה לייקרה נעימים עם רקמות ייחודיות. הצבעים הינם: בורדו ועד אדום, מכחול נייבי לכחול רויאל, שחור ואופוויט. מקורות ההשראה הם: נוף אורבני וצבעים שלקוחים ממקור ההשראה זה.
• רומנטי – קולקציה זו מתאפיינת בבדים הלקוחים מעולם הלנז'רי, כגון תחרות, סאטנים, ובדים סמי שקופים ושקופים היוצרים מראה נינוח קז'ואלי עם נגיעות רומנטיות. האריגים הינם: פוליאסטר לייקרה בעל רכות ונפילה יוצאת מן הכלל, ובנוסף בדי כותנה ויסקוזה סרוגים ליצירת ז'קטים מחוייטים הנוחים מאוד ללבישה ותנועה. הדפוסים הינם של תחרות, אורנמנטים וכן ציורי פרחים מספרים עתיקים. הצבעים הינם: ורוד עתיק, תכלת פודרה, שחור, אופוויט, נייבי וכאמל. ההשראה לקבוצה זו הם: ספרי בוטניקה עתיקים ותחרות ישנות.
• נטוראל – קבוצה זו מתאפיינת בבדים בעלי נפילה וזרימה היוצרים צלליות טבעיות המדמות צורות בטבע. ההדפסים לקוחים מעולם הטבע וכך גם הצבעים. בקבוצה זו תמצאו מגוון חלקים העשויים מדנים כותנה לייקרה בשטיפות אקולוגיות, וכמו כן סריגי ויסקוזה לייקרה עם הדפסי פרחים ומוטיבים רקומים הלקוחים מעולם הטבע. הצבעוניות הינה: בז', כחול ג'ינס, כחול נייבי, שחור וסגול. מקורות ההשראה: טיול בטבע בעונת פריחת החצבים בצפון ותמונות של יערות ושלכת עצים.
• גלאם – כמענה לצורך בבגדים לאירועים עוצבה קולקציה זו הכוללת מגוון פריטים בסגנון MIX & MATCH (ערבב והתאם). הבדים הינם: פוליאסטר לייקרה, תחרות גיפיור יוקרתיות, וכן רשתות רקומות. הצבעוניות הינה: אדום, כחול רויאל, שחור וכחול נייבי. מקורות ההשראה: שערים עתיקים, צילומי מבוכים, פירזול בדלתות עתיקות.

אופנת מאוזנר 1

לחברה 14 חנויות בוטיק הפרושות ברחבי ארץ, כאשר החברה מתעתדת לפתוח 2-3 חנויות נוספות בשנה הקרובה.

מחירים:
• חולצות טי 369-499 ש"ח.
• חולצות ארוגות: 399-799 ש"ח.
• עליוניות: 429-899 ש"ח.
• גופיות: 249-349 ש"ח.
• סריגים: 249-999 ש"ח.
• חצאיות: 499-599 ש"ח.
• ז'קט עור: 3,469-3,999 ש"ח.
• ז'קטים: 799-1,099 ש"ח.
• שמלות: 999-1,099 ש"ח.

טווח המידות: 38 – 48
לפרטים והתרשמות באתר החברה
בפייסבוק
ובאינסטגרם