שיירת הריבונות למעלה אדומים מגיעה לכנסת; צפו - סרוגים

שיירת הריבונות למעלה אדומים מגיעה לכנסת; צפו

קמפיין הריבונות למעלה אדומים עולה מדרגה. עשרות משאיות ואוטובוסים נסעו בשיירה מהעיר לכנסת, שם הבטיחו ראשי שדולת ארץ ישראל: נגיש את הצעת החוק לסיפוח מעלה אדומים בקרוב

שיירת הריבונות למעלה אדומים מגיעה לכנסת; צפו

קמפיין הריבונות למעלה אדומים עולה מדרגה.

אחרי חשיפת קמפיין ״ממשיכים בדרכם״ יצאה הבוקר (ב') שיירת אוטובוסים ומשאיות ממעלה אדומים לעצרת מרכזית מול הכנסת. השיירה נסעה כשהיא משולטת בדמויות ענק מתוך הקמפיין של ראשי הממשלה בעבר והם: שמעון פרס, אריאל שרון, אהוד ברק ועוד.

את המסע הובילו ראש העיר בני כשריאל, סגן ומ"מ רוה"ע, גיא יפרח, חברי מועצת העיר, עובדי העיריה והמתנ"ס, חניכי תנועות הנוער, חברי מועצת הנוער ותושבים. העצרת תתקיים בהשתתפות שרים וחברי כנסת במטרה לעודד את חברי הכנסת לקבוע את סדר היום של המושב בראשו חקיקת החוק להחלת הריבונות.

צילום:360וידאו – מועצת ישע

יו״ר שדולת ארץ ישראל ח״כ יואב קיש מהליכוד: ״עכשיו זה הזמן להחלת הריבונות. אנחנו ממשיכים בדרכם של מנהיגי המדינה שהובילו את הציונות לאורך כל שנותיה. עכשיו זה הזמן שלנו להוביל את הציונות. המהלך הזה של החלת הריבונות על העיר מעלה אדומים הוא מהלך הכרחי, ובעזרת הכוחות של כולנו החלת הריבונות על מעלה אדומים תקרה במושב של הכנסת

אני אומר לכל הספקנים וגם לאלו שלא חשבו שלא תהיה פה מדינה יהודית ב 48 או המדינה תשרוד ב 67 הגיע הזמן לשים יתד של ציונות ב 2016, יתד של החלת הריבונות. הדבר שהוא בלב הקונצנזוס מעלה אדומים היא מדינת ישראל".

הלל מאיר (2)

השיירה בכביש מספר 1 (הלל מאיר)

ח״כ אלי כהן מכולנו: ״עם ישראל רוצה את הריבונות במעלה אדומים ואנחנו צריכים לעשות את זה. אנחנו מעבירים הרבה חוקים שעוברים על חודו של קול אחד. זה לא המצב במעלה אדומים. כל המפלגות הציוניות תומכות בהחלת הריבונות במעלה אדומים והריבונות במעלה אדומים תחול״

ח״כ בצלאל סמוטריץ: זה לא קמפיין הצהרתי. זהו מהלך שאנחנו נצליח בו. אנחנו רוצים להחיל את הריבונות במעלה אדומים וזה ריאלי. את העיר ואם הזאת בישראל הגיע הזמן לנרמל. הציונות מתקדמת והרחבנו את הגבולות בירושלים וברמת הגולן וכעת במעלה אדומים זוהי סך הכל התקדמות של הציונות המתיישבת. אנחנו משרתים בצבא משלמים מיסים ורוצים להיות אזרחים כמו כולם ולא סוג ב. נביא את החוק כבר במושב הזה״.

WhatsApp Image 2016-10-31 at 11.14.35

צילום: הלל מאיר

ראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל פנה לראש הממשלה ושרי הממשלה: אם 80% מעם ישראל קוראים לכם להחיל את הריבונות את מחוייבים להקשיב להם. זאת מדינה דמוקרטית ואתם מחוייבים להקשיב לציבור שלכם. אין שום סיבה לא להחיל את הריבונות במעלה אדומים ולהפשיר את הבניה בעיר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו