להסיר את המכסה. לשלוף. להחליק - סרוגים
יפה לי, צרכנות , תוכן שיווקי

להסיר את המכסה. לשלוף. להחליק

קליניק משיקה את קרם העיניים Pep-Start Eye Cream המעורר ומרענן מראה עיניים עייפות בתוך 3 שניות בלבד

author-image
להסיר את המכסה. לשלוף. להחליק

עכשיו את מוכנה לכל. רק להסיר את המכסה, לשלוף ולהחליק והעיניים נראות נמרצות, רעננות ומוזנות בלחות, ב-9 בבוקר וגם ב-9 בערב. קליניק גאה להשיק את Pep-Start Eye Cream החדש, קרם במרקם קליל המבהיר עיניים עייפות למראה, מעורר ומרענן אותן מיד ולאורך זמן. אפליקטור העיסוי החדשני, שצורתו כדורית וייעודית, מפחית את הנפיחות בעיניים, מסייע לשמירה על מראה רענן, יוצר בסיס חלק למשיחת מייקאפ והופך את מראה העיניים לערני ביותר ב-3 שניות בלבד.

זריקת מרץ

תערובת של שבעה פפטידים עוזרת לשמור על הקולגן שבעור מאיומי סטרס, עייפות וחוסר שינה, המזוהים עם אורח חיים עמוס.

• Acetyl Hexapeptide-8 and Palmitoyl Hexapeptide-12תורם לעידוד ייצורם הטבעי של קולגן ואלסטין המתפיחים את העור ומסייע בכך להפחית סימני עייפות, גוון עור צהבהב ושינויי גוון מתחת לעיניים.

חלבון מי גבינה הוא פוליפפטיד טבעי, איכותי ביותר ועשיר בחומצות אמינו העוזר למצק את העור הדק סביב אזור העיניים ומסייע בכך לתחושה ולמראה חזקים וחסינים יותר בעור.

השילוב בין Palmitoyl Tripeptide-1 לבין Palmitoyl Tetrapeptide-7יוצר פעולה טבעית המעודדת ייצור קולגן, חומצה היאלורונית ופיברונקטין ומסייעת בהרגעת דלקות.

Trifluoroacetyl Tripeptide-2הוא פפטיד ביומימטי העוזר לשפר את גמישות העור ומוצקותו הודות להפחתת הסינתזה של פרוגרין, חלבון רעיל המצטבר בעור ומביא להזדקנות מוקדמת.

חלבון מפולי סויה הוא מרכיב עשיר בפפטידים, בגליקופרוטאינים וברבי-סוכר. חלבון זה תורם להחייאת מראה העור ולחשיפת עור במראה חלק וצעיר יותר.

לשמור על תחושת המרץ

תערובת של מרכיבים ממריצים ומרגיעים מסייעת בשמירה על אזור עיניים רגוע ומאוזן המוכן לכל אתגר.

• קפאין הוא מרכיב נוגד גירויים העוזר להמרצת העור ולהפחתת נפיחות.

• תמצית אצות היא תמצית צמחית המתאפיינת בסגולות יוצאות דופן להפחתת גירויים ועוזרת לשמור על עור רגוע, נטול גירויים ופגיע פחות להופעת עיגולים כהים עקב גירויים.

• פיטוספינגוזין ממזער את מראם של עיגולים כהים באמצעות סיוע בהפחתת אצירה של נוזלים בעור הדק שמתחת לעיניים.

• תמצית מולסה (דבשה) היא מרכיב מהצומח התורם למאבק בעיגולים כהים, מבהיר את אזור העיניים וחושף עיניים שנראה כי זכו לשינה איכותית וטובה.

• תמצית מקליפת עץ המגנוליה היא מרכיב מהצומח המרגיע גירויים בעור שמתחת לעיניים ועוזר בכך להפחתת נפיחות ועיגולים כהים.

• תמצית מאגוזי "עץ הסבון" (Sapindus Mukurossi) וגומי מעץ הקסאלפיניה הקוצנית (Caesalpinia Spinosa) הם מרכיבים מהצומח, שהשילוב ביניהם נאבק בעייפות ומעודד ייצור ATP המסייע להאיץ את חילוף החומרים בתאים.

אופן השימוש

הסירו את מכסה האפליקטור הכדורי והייעודי של ה-Pep-Start Eye Cream החדש והוציאו כמות בגודל אפון של קרם. סובבו את האפליקטור למצב סגירה והחליקו את התכשיר בתנועות סיבוביות על אזור העיניים, כולל העפעפיים. טפחו קלות בקצות האצבעות להספגת עודפי תכשיר במידת הצורך. מראה העיניים קורן ורענן יותר כעת, ממש כמו אחרי שנת לילה טובה.

תכולה: 15 מ"ל.

מחיר: 185 ש"ח.

נבחן לאלרגיה. 100% נטול בושם. מה זה אומר? ראשית, הפורמולות אינן מכילות אלרגנים ידועים. בנוסף, כל תכשיר עובר 12 מבחני אלרגיה בקרב 600 אנשים. די בהופעת תגובה אלרגית באחת מ-7,200 המשיחות האלה כדי שנתחיל הכל מחדש.

להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ ובחנות האונליין

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו