עידכון מבית החולים: שיפור במצבו של פרס - סרוגים

עידכון מבית החולים: שיפור במצבו של פרס

מבית החולים שיבא נמסר עדכון מעודד לגבי מצבו של שמעון פרס: "מצבו הנוירולוגי יציב. הוא עדיין מורדם ומונשם להקלה על מצבו. מצבו יציב מבחינת שאר הפרמטרים"

author-image
עידכון מבית החולים: שיפור במצבו של פרס
  (צילום ארכיון: הדס פרוש/פלאש90)

בבית חולים תל השומר נערך עדכון מיוחד למצבו של הנשיא לשעבר והכותרת היא "שיפור במצבו של פרס".

מנהל בי החולים פרופ' יצחק קרייס ורפי ולדן, חתנו ורופאו האישי של פרס עדכנו לגבי מצבו של הנשיא התשיעי.

פרופ' קרייס: "אחרי 24 שעות של טיפול אינטנסיבי במר' פרס אני יכול לומר שלמרות שמצבו עדיין קשה, הוא יציב וקיים שיפור מסוים. הוא עדיין מורדם ומונשם אך אנחנו מתרשמים שמצבו הנוירולוגי קצת יותר טוב והוא יותר ערני. מבחינת כל שאר הפרמטרים הוא יציב למדיי. אנחנו עושים ככל שביכולתינו כדי לטפל בו בדרך הטובה ביותר ולשמור עליו מבחינת רפואית וקלינית.

אנחנו נמשיך לעקוב אחריו ב24 שעות הבאות ביחידת טיפול הנמרץ הנוירוכירורגית, נתרשם מידי פעם ממצבו ונעדכן אתכם היום בערב שוב ומחר בבוקר. אני היום יכול להגיד בעדינות שלמרות שאנחנו צריכים לחכות יש שיפור וזה טוב."

פרופ' ולדן: "אני בא זה עתה ממיטתו של הנשיא התשיעי שמעון פרס. לאחר שהורדנו במכוון את המינון של תרופות ההרדמה, אני שמח לומר שהוא הגיב, הבין את המדובר אליו, לחץ את ידי בחום ואנחנו מתרשמים שמצב ההכרה שלו השתפר באופן ניכר מהשעות הקודמות. אנו נמשיך להרדים אותו כדי להקל עליו- לא בגלל שמצב זה נדרש מבחינה נוירולוגית אלא כדי שלא להקל עליו בנשימה ולמנוע עלייה מיותרת בלחץ הדם. תרופות ההרדמה שניתנות לו קלות מאוד, ניתנות להפסקה מידית ומאפשרות לו לנוח מנוחה מלאה ולקבל את התנאים האופטימליים להתאוששות.

כנציג המשפחה וחבר בצוות בית החולים שיבא- אנחנו מלאים הערכה מהטיפול המעולה בו ומגלי האהבה העצומים שמגיעים לנו מרחבי הארץ והעולם. אלו מראים לנו שאנחנו לא לבד ומחזקים את המשפחה בשעות קשות אלה."

אמש הובהל הנשיא לשעבר פרס, לבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שלקה באירוע מוחי. הוא הגיע לבית החולים שם הוגדר מצבו כקשה. לאחר יממה של דאגה, הרופאים כעת יותר אופטימיים וכאמור מדברים על שיפור במצבו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו