'הפלסטינים' נגד גוגל: "זייפה את ההסטוריה" - סרוגים

'הפלסטינים' נגד גוגל: "זייפה את ההסטוריה"

פורום העיתונאים 'הפלסטינים' גינה בסוף השבוע האחרון את ענקית החיפוש גוגל, וזאת לאחר הסרתה של 'פלסטין' מהמפה שלה בשבוע שעבר: "זיוף ההסטוריה והגאוגרפיה"

author-image
'הפלסטינים' נגד גוגל: "זייפה את ההסטוריה"
  (צילום: Gili Yaari / FLASH90)

'הפלסטינים' נגד גוגל.

פורום העיתונאים 'הפלסטינים' גינה בסוף השבוע האחרון את ענקית החיפוש גוגל, וזאת לאחר הסרתה של 'פלסטין' מהמפה שלה בשבוע שעבר, כך דווח באתר 'וואלה'.

על פי הדיווח, בהודעה שפורסמה אתמול נכתב כי החלטת גוגל היא "חלק מהתכנית הישראלית לבסס את שמה כמדינה לגיטימית לדורות הבאים ולבטל את פלסטין אחת ולתמיד".

עוד נכתב כי "המהלך נועד גם לזייף את ההיסטוריה, הגיאוגרפיה, כמו גם את זכותו של העם הפלסטיני על מולדתם, וכן ניסיון כושל להשפיע על זיכרון הפלסטינים, הערבים והעולם כולו". הפורום הוסיף כי הצעד נעשה "בניגוד לכל הנורמות והמוסכמות הבינלאומיות", והדגיש כי גוגל צריכה לחזור בה מהמעשה.

הסרת 'פלסטין' מהמפה של גוגל מגיעה לאחר שבחודש שעבר הייתה זו חברת פייסבוק שהורידה עמודים 'פלסטינים'. אתרי אינטרנט המזוהים עם חמאס דיווחו כי הנהלת פייסבוק סגרה דפים רבים "התומכים בחמאס ובהתנגדות הפלסטינית". בין הדפים שנסגרו נמצאים עמודי הפייסבוק של התנועה האסלאמית בכלל מחוזות הגדה, דף החדשות "אמאמה" ודפי תאי הסטודנטים האסלאמיים של אוניברסטיאות אלנג'אח, ביר זית, אלקודס, חברון, אוניברסיטת בית לחם ועוד.

נוסף על כך, הזהירה הנהלת פייסבוק עשרות פעילים המנהלים את העמודים הללו. לפי דיווח באתר "אמאמה", המזוהה עם חמאס, סגרה הנהלת פייסבוק את הדפים לאחר סדרת פגישות שקיימו בכירים בחברה עם בכירים ישראלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הד' יברך את גוגל ופייסבוק שעוזרים לעולם
| 07-08-2016 19:44
למגר את הטרור.פלסטין בחבל עזה .זו המפה האמיתית.כדאי לפלסטינים להכיר במדינתם ויתחילו לפתח אותה לתפארת.חבל על כסף יקר.